Începeți-vă Ziua – Decretele Inimii, Capului și Mâinii

Căile Spirituale ale Celor Șapte Raze

Elizabeth Clare Prophet

Elizabeth Clare Prophet

Chakra Inimii - Eu Sunt Ceea Ce Eu SuntAfirmațiile Eu Sunt ale lui El Morya ajută la purificarea și energizarea celor trei aspecte majore ale spiritualității practice ale Inimii noastre, Capului și Mâinii noastre, pentru o conexiune superioară Minte-Inimă-Trup.

Noi începem cu Inima, deoarece Inima este centrul fizic și spiritual al Vieții.

Inima este locul unde noi comunicăm cu Dumnezeu.

Acesta este centrul de unde trimitem Iubirea noastră, pentru a hrăni omenirea.

Intonând Mantra „Inimii”, noi chemăm puterea transformatoare a Flăcării Violet, pentru a dizolva sentimentele negative și karma care blochează fluxul de energie prin Inima noastră.

Această mantră ne ajută să ne dezvoltăm calitățile Inimii.

Ea ne ajută să devenim mai deschiși, mai sensibili și mai plini de Compasiune pentru situația celor atât de mulți, care au nevoie de Iubirea și rugăciunile noastre.

Chakrele CapuluiCapul nostru, sau Chakra Coroanei, este potirul în care noi primim gândurile creatoare ale Lui Dumnezeu și ale Sinelui nostru Superior.

Mantra „Capului” purifică, limpezește facultățile fizice și spirituale ale Minții, astfel încât noi să putem gândi și comunica mai clar.

Ea ne ajută să ne întărim facultățile noastre intuitive, inclusiv Chakra noastră – Al Treilea Ochi și să dezvoltăm o percepție profundă a dimensiunilor spirituale.

Mâinile noastre reprezintă modul în care noi punem în practică spiritualitatea noastră.

Mâna simbolizează puterea Lui Dumnezeu, de a face lucrurile să se întâmple, prin intermediul profesiei noastre, al serviciului nostru în sprijinul vieții, al lucrurilor mari și mici pe care le facem, pentru ceilalți, în fiecare zi.

Prin mâna noastră putem transfera o energie extraordinară de vindecare.

În Mantra „Mâinii” noi afirmăm că, atunci când lucrăm mână în mână cu Dumnezeu, Totul este posibil.

Inima

Vizualizează Flacăra Violet în Inima ta, ca pe o Lumină violet pulsatorie, care calmează Inima, transformând mânia în Compasiune, amărăciunea în Bunătate, anxietatea în Pace.

Focule Violet, te iubesc Divin,
Strălucește în această Inimă a mea!
Tu ești milostenia, pentru totdeauna, adevărată,
Păstrează-mă mereu acordat(ă) cu tine.

Cap

Vizualizează Flacăra Violet făcând un salt din Inima ta și pătrunzând în Cap, pentru a goli Mintea de toate blocajele mentale, imaginile negative și conceptele limitatoare despre tine sau despre ceilalți.

Vizualizează Mintea alimentându-se cu Lumina strălucitoare a Lui Dumnezeu.

Eu sunt Lumina, Tu, Hristos în mine,
Eliberează-mi Mintea pentru totdeauna;
Focule Violet, strălucește pentru totdeauna
Adânc în această Minte a mea.

Dumnezeu, care îmi dai pâinea mea de zi cu zi,
Cu Focul Violet umple capul meu,
Până la strălucirea Ta cerească;
Fă din Mintea mea o Minte de Lumină.

Mâna

Vizualizează Flacăra Violet cum dizolvă cauza, efectul, înregistrarea și memoria acelor lucruri pe care care dorești să nu le fi făcut.

Eu Sunt Mâna Lui Dumnezeu în acțiune,
Câștigând victoria în fiecare zi;
Marea satisfacție a Sufletului meu pur,
Este de a merge pe Calea de Mijloc.

Tubul de Lumină

Diagrama Prezenței EU SUNTVizualizează Lumina albă puternică a Prezenței EU SUNT, mai strălucitoare decât strălucește Lumina Soarelui pe zăpada căzută de curând, fuzionând, pentru a forma un perete impenetrabil de Lumină în jurul tău.

În interiorul acestui tub de Lumină scânteietoare, vizualizează-te învăluit de Flacăra Violet.

Din când în când, pe tot parcursul zilei, poți întări această protecție spirituală, prin vizualizarea tubului de Lumină în jurul tău și repetând:

 

Iubită Prezență luminoasă EU SUNT ,
Pecetluiește jurul meu tubul de Lumină
De la flacăra Maestrului Ascensionat
Chemat, Acum, în numele Lui Dumnezeu.
Păstrează templul meu eliberat
De toate discordia trimisă la mine.
Eu Chem Focul Violet
Pentru a înflăcăra și transmuta toată dorința,
Păstrând-o în numele Libertății
Până când Eu Sunt și devin Unul (Una) cu Flacăra Violet.

Iertare

Sufletul scăldat in Flacăra VioletPe măsură ce pronunți Mantra „Iertării”, trimite Iubirea și Iertarea tuturor celor cărora le-ai greșit vreodată și tuturor celor care ți-au greșit vreodată, eliberând situațiile în mâinile Lui Dumnezeu.

 

 

Eu Sunt Iertare, care acționează Aici,
Alungând orice îndoială și frică,
Eliberând oamenii pentru totdeauna
Cu aripi de victorie cosmică.
Eu fac apel la puterea deplină,

Pentru Iertare în fiecare oră,
A tuturor formelor de viață, în fiecare loc;
Eu mă revărs în continuare, iertând cu Har.

Alimentare

Abundența

Eu Sunt eliberat(ă) de frică și îndoială,
Nevoie și suferință,
Cunoscând, Acum, toată buna alimentare
 Venind de la Tărâmurile de Sus.
EU SUNT mâna destinului Lui Dumnezeu
Inundând, în continuare, comorile Luminii,
Eu primesc, Acum, abundență deplină
Pentru a aproviziona fiecare nevoie de viață.

Perfecțiune

Eu Sunt calea vieții Lui Dumnezeu 
Aprinde Lumina Adevărului Tău în mine.
Concentrează, Aici, perfecțiunea Lui Dumnezeu,
Eliberează-mă de toată discordia.
Ancorează-mă și păstrează-mă ancorat(ă) pentru totdeauna
În dreptatea planului Tău
EU SUNT prezența perfecțiunii
Trăind viața Lui Dumnezeu în om!

Transfigurare

Eu Sunt în schimbarea tuturor veșmintelor mele,
Cele vechi, pentru noua zi luminoasă;
Cu Soarele înțelegerii
Eu Sunt strălucirea peste tot.
Eu Sunt Lumina în interior, în afară;
EU SUNT Lumina care este totul.
Umple-mă, eliberează-mă, proslăvește-mă!
Pecetluiește-mă, vindecă-mă, purifică-ma!
Până când transfigurat(ă), ele mă înfățișează:
Eu Sunt strălucitor(are) precum Fiul,
Eu Sunt strălucitor(are) precum Soarele!

Înviere

EU SUNT flacăra Învierii
Lumina pură strălucitoare a Lui Dumnezeu prin mine.
Eu înalț, Acum, fiecare atom,
Eu Sunt eliberat(ă) din fiecare umbră.
Eu Sunt prezența deplină a Luminii Lui Dumnezeu,
Eu trăiesc liber(ă) pentru totdeauna.
Flacăra vieții veșnice
Se înalță, Acum, până la victorie.

Ascensiune

Eu Sunt Lumina Ascensiunii,
Victoria care curge liber,
Tot Ceea Ce Este bun a câștigat, în cele din urmă
Pentru întreaga eternitate.
Eu Sunt Lumina tuturor greutăților care au plecat.
În aer, Eu mă înalț;
Spre tot ce Eu revărs, cu puterea deplină a Lui Dumnezeu
Cântecul meu minunat de slavă.
Trăiască Toate! Eu Sunt Hristos cel viu,
Unul, mereu iubitor .
Ascensionat(ă), Acum, cu Dumnezeu, plin(ă) de putere,
Eu Sunt un Soare strălucitor!

Decretele Dedicație ale lui El Morya pentru Inimă, Cap și Mână 

Maestrul Ascensionat El Morya

„Decretează un lucru și va fi instaurat în tine!” 

Fiecare bărbat sau femeie își creează propriul viitor.

Viață, care este un Dar al lui Dumnezeu, acționează, în mod continuu, pentru a îndeplini dorințele rostite și nerostite ale omului.

Gândurile umane și sentimentele sunt decrete în sine și produc, cu certitudine și dreptate, după felul lor, fie bucurie sau tristețe.

Cu toate că ei trăiesc într-o mare de înțelepciune, cei mai mulți oameni creează în ignoranță.

Viețile lor sunt, prin urmare, un amestec atât de bune cât și de rele, o imagine externă haotică a așa-numitei roți a șansei.

Cu credința că bărbații și femeile oneste doresc să se ridice deasupra robiei auto-impuse și ar vărsa calități umane, nefericite, de gândire și simțire, îndelung îndurate, dar nevindecate, Eu ofer aceste decrete lumii, în Lumina Soarelui Iubirii Divine și a Luminii.

Utilizarea lor constantă și fidelă va planta, mereu, solul fertil al conștiinței umane, cu semințe de Har și germeni de Compasiune.

Acestea, în schimb, vor oferi recolta unei noi vieți, o recoltă personală de Armonie și Abundență, îndeplinite, rapid, la apelul vostru, prin creșterea individuală și extinderea focului sacru al Lui Dumnezeu.

La fel ca și balsamul Gilead (https://en.wikipedia.org/wiki/Balm_of_Gilead), aceste decrete vor unge Sufletele obosite ale copiilor Pământului și legăturile Inimilor omenești, împreună cu ființele înălțate, realizând o familie umană și Divină, care poate și va stabili, pentru totdeauna, Pacea și Victoria în Lumina Lui Dumnezeu, care nu eșuează vreodată.

Pe măsură ce urmezi, zilnic, ritualul de invocare al decretului, acceptă binecuvântarea mea, acordată personal din Voința Adăpostului Lui Dumnezeu,

Aici, în Darjeeling – Nepal, în numele Marii Frății Albe,

în Inimă, Cap și Mână.

EU SUNT
El Morya Khan

Link original:

http://www.summitlighthouse.org/heart-head-hand-decrees-el-morya/

Traducere:
Dida Aurelia

 

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/01/27/incepeti-va-ziua-decretele-inimii-capului-si-mainii/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Elizabeth Clare Prophet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

