Matricea Ta Divină

Episodul 2

Elizabeth Clare Prophet

Elizabeth Clare Prophet

Cuprins

  • Ce este Sinele tău Interior?
  • Destinul Sufletului tău de a atinge conștiința Lui Hristos sau Buddhică .
  • Afirmații pozitive EU SUNT folosite în Orient și în Occident.
  • Păcatul originar sau fericirea originară?

În ultimul nostru interviu cu Elizabeth Clare Prophet, am vorbit despre contactarea legii Sinelui Interior. Ce este Sinele Interior?

Sinele Interior a fost descoperit sub mai multe forme de către cei care l-au căutat.

Și formele pe care le-a luat Sinele au determinat cursul religiilor majore ale lumii.

Gautama a descoperit că Sinele este Buddha.

Iisus a descoperit că Sinele este Hristosul.

Însă, Moise a început cu realizarea interioară a ceea ce, pentru mine, este cauza din spatele efectului – Sursa adevărată.

Atunci când Dumnezeu i s-a înfățișat lui Moise, din rugul care a ars, dar nu a fost consumat și i-a acordat acceptul să meargă și să vorbească poporului lui Israel și să-i salveze din robia egipteană, Moise a întrebat vocea care a vorbit cu el,

„Cine, să le spun că m-a trimis? ”

Și glasul Lui Dumnezeu a vorbit și a identificat, identificare care a fost, din cele mai vechi timpuri, sursa de Lumină poporului său.

Dumnezeu a zis:

„Spune copiilor lui Israel, că Eu Sunt trimis la ei.” Și el a dat numele Lui: EU SUNT CEL CE SUNT.

Aceasta a fost declarația de A Fi și peste această declarație de a fi, a fost misiunea lui Moise. Era putere. Era energie. Era conștiința. Era conștiința de sine.

Și DOMNUL a spus:

„Și acesta va fi numele Meu pentru totdeauna.”

Acest nume al Lui Dumnezeu nu este, pur și simplu, un nume, este un cuvânt care iese din acel Cuvânt prin care s-au făcut toate lucrurile.

Atunci când spunem numele EU SUNT CEL CE EU SUNT, noi confirmăm că același Dumnezeu care a vorbit lui Moise, stă unde ne aflăm noi.

Eu cred că acest lucru este, chiar, începutul științei despicării atomului, eliberarea energiilor nucleului vieții. Și este, de asemenea, începutul deschiderii Sinelui Interior al bărbatului și al femeii.

Toată lumea spune „Eu Sunt” de mai multe ori pe zi. Deci tu spui că ei, de fapt, Îl numesc pe Dumnezeu, atunci când ei spun: „Eu Sunt”?

Chakra Inimii - Eu Sunt Ceea Ce Eu Sunt

Verbul A Fi este prima declarație a existenței și, așa cum Dumnezeu este Prima Cauză, el este Ființa.

Unele școli de metafizică și învățături, cum ar fi Unitatea despre care am vorbit, ca cea a lui Norman Vincent Peale, spun că ceea ce noi afirmăm într-un mod pozitiv, noi aducem în viața noastră și ceea ce noi afirmăm în mod negativ, noi aducem în viața noastră.

Unii au dezvoltat afirmații pozitive care încep cu „Eu Sunt”:

„Eu Sunt bine”, „Eu Sunt fericit(ă) ”, „Eu Sunt întreg.”

Și ei ne-au avertizat să nu spunem „Eu Sunt bolnav” sau „Eu Sunt obosit” sau „Eu nu Sunt sănătos”.

Și noi descoperim că aceste afirmații funcționează, nu, doar, datorită puterii de gândire pozitivă, ci și pentru că, însuși, numele – Eu Sunt – eliberează energia Lui Dumnezeu.

Este elementul ego-ului implicat în asta? Cred că pentru mulți oameni, pare că atunci când cineva spune: „Eu Sunt”, unul afirmă ego-ul cuiva.

Este Eul Divin al nostru al tuturor, cei care declarăm în noi- „Eu Sunt.”

Noi putem alege să fim ceea ce EU SUNT.

Noi putem alege să fim Unul(a) cu Eul Divin sau ne putem răzvrăti împotriva lui și să spunem: „Ei bine, Eu voi fi ceea ce vreau Eu să fiu.”

Noi putem afirma o identitate separată de cea interioară EU SUNT și putem afirma atât de mult timp, încât să pierdem, în cele din urmă, contactul cu Eul Divin interior și să trăim viața eului uman.

Ați menționat învățăturile lui Buddha. Unde este întâlnită  învățătura Eu Sunt în religiile orientale?

În Est, corolarul lui EU SUNT CEL CE EU SUNT este Om, care este scris Om sau Aum.

Obiectul religiei și al devoțiunii în Est este de a merge în interior, pentru a merge în samadhi (n.tr, – conștiința meditativă), pentru a intra în nirvana.

Și desfășurarea sursei de energie este reflectată în modul de viață. De exemplu, în India, unde religia are o importanță majoră, condițiile exterioare ale multora reflectă sărăcia, însă oamenii au o viață interioară bogată.

În Occident, obiectivul de contact cu Dumnezeu este de a merge în interior și a atrage flacăra interioară pentru stăpânirea planului materiei. Și descoperim că măiestria este exprimată în mediul nostru.

Una dintre mantrele folosite în Est, pentru a merge în interior, este Om.

În Occident, Dumnezeu ne-a dat cuvântul Om ca Eu sunt Cel Ce Eu Sunt.

Atunci când se repetă ca o mantră, „Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt, Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt …”, are ca efect atragerea energiei, pentru a întâmpina orice provocare a vieții noastre.

Se poate folosi într-un sens mai larg? Există mai multe lucruri care se pot face cu ea, altele decât, pur și simplu, afirmația că EU SUNT?

Iisus a spus: „Eu sunt Calea, Adevărul și Viața” și „Eu Sunt Învierea și Viața.”

Isus a făcut, de fapt, mai multe afirmații, decât cele care au fost înregistrate în Scriptură și le-a dat mai multe discipolilor săi, afirmații care nu au fost înregistrate.

El i-a învățat ceea ce noi numim Știința Cuvântului Vorbit.

Știința începe cu Dumnezeu și se termină cu Dumnezeu și-l plasează pe om în mijloc, ca și cel care este instrumentul, pentru Dumnezeu, să devină Dumnezeu.

Care este relația dintre Dumnezeu și Cuvântul Său?

Ioan spune că la început a fost Cuvântul și fără Cuvânt nu s-a făcut nimic din ce a fost făcut.

Descoperim că Cuvântul s-a întrupat din întruparea lui Iisus Hristos.

Astfel încât Cuvintele figurează ca a Doua Persoană a Sfintei Treimi, Hristosul, Fiul lui Dumnezeu.

Iar funcția Cuvântului este Creație, aducând în afară din Tatăl și din legea Lui, manifestarea fizică pentru noi de a vedea.

Lipsa de înțelegere a Cuvântului înainte de a se întrupa, este acel întuneric, care nu a cuprins Lumina.

Odată cu venirea Fiului Lui Dumnezeu, descoperim sensul Cuvântului, ca fiind Conștiința Lui Hristos, așa cum este însăși Mintea Lui Dumnezeu, despre care Pavel a spus: „Să fie acea minte în voi, așa cum era și în Iisus Hristos .”

Acest lucru înseamnă că noi toți putem deveni întruparea Cuvântului.

Noi toți putem atinge nivelul conștiinței Lui Hristos.

De fapt, acesta este destinul Sufletului nostru, de a face acest lucru și nu, numai, de a fi conștient(ă) de sine ca Dumnezeu, ci de a fi conștient(ă) de Sine ca Tată, ca Fiu și Spiritul Sfânt sau, așa cum hindușii ar fraza aceasta, ca fiind Brahma, Vishnu și Shiva.

Presupun că e bine să spunem că toată lumea poate deveni Hristosul, dar cât de mulți au reușit? Nu este Iisus singurul?

Eu cred că oamenii au un simț al idolatrizării lui Iisus.

Ei se închină propriului lor concept a ceea ce a fost Iisus.

El este văzut ca un Maestru desăvârșit și El a fost, într-adevăr, Maestrul perfect.

Dar El este înfățișat în mintea oamenilor ca un robot, desăvârșit în carne, atât de departe de toți ceilalți, astfel încât nu contează cât de bine fac oamenii în viața de zi cu zi, ei nu se pot apropia apropia de viața lui Iisus Hristos.

Și totuși, sfinții ne-au spus că trebuie să îl copiem pe Hristos.

Cartea Copierea Lui Hristos, a lui Thomas à Kempis, este o lucrare creștină importantă, deoarece ne spune că trebuie să încercăm să copiem viața lui Iisus.

Iisus ne-a spus: „Voi să fiți desăvârșiți, după cum și Tatăl vostru, care este în Ceruri, este desăvârșit.”

Acum, mulți cred că este o blasfemie să încerci să devii precum Hristos.

Ei cred că nu există decât un singur Fiu al Lui Dumnezeu și că nimeni altcineva nu poate fi la fel ca El, pentru că toți suntem păcătoși.

Acesta este un concept al păcatului originar desfășurat generație după generație, care îi face pe oameni să nu încerce, măcar, să stăpânească principiile de bază ale vieții, pe care le-au învățat de la Iisus.

Cred că acest lucru este o eroare și eu cred că îi lipsește pe creștini, evrei, musulmani și pe toată lumea, de însăși esența vieții pe care Isus a trăit-o.

Această esență este exprimată în declarația lui Iisus: „Cine crede în Mine, în lucrările pe care Le fac Eu, le va face și el; și mai mari decât acestea va face el, pentru că Eu mă duc la Tatăl. ”

Această afirmație este promisiunea Domnului Iisus Hristos însuși și atribuția noastră este de a lucra cu El și cu Tatăl și de a fi un copiator al muncii Sale.

Camera secretă a InimiiDacă Iisus ne dă această misiune, atunci El trebuie să știe că Dumnezeu a pus în noi resurse pentru a le îndeplini.

Care sunt aceste resurse? Resursa de bază a Vieții este scânteia conștiinței cosmice, care este flacăra din Inima Triplei Flăcări a Iubirii, Înțelepciunii și Puterii.

http://www.summitlighthouse.org/heart-chakra-threefold-flame/

Tripla Flacăra este punctul nostru interior focal al Treimii.

Eu cred că Creștinismul, la fel ca și Iudaismul și Islamismul, a fost deposedat de însăși carnea Cuvântului, deoarece Iisus, Mohamed, Moise și marii profeți au făcut o excepție de la regulă, mai degrabă, decât regula de viață pentru noi toți.

Acum este ora pentru venirea înțelegerii noastre a Lui Dumnezeu ca Mamă,  Mamă care ia copiii Ei de mână și îi învață înțelepciunea și legea Tatălui, o mamă a consolării, care explică rolul Spiritului Sfânt, ca mare Mângâietor și marele iertător în viață.

Înțelegerea noastră, deci, nu este păcatul originar, ci „fericirea originară”, așa cum noi suntem născuți din Tatăl-Mama Dumnezeu , Alfa și Omega, începutul și sfârșitul.

După cum ne vedem Sufletele noastre venind de la Tatăl-Mama Dumnezeu, noi înțelegem că venim în lume, nu cu păcatul lui Adam și Eva, ci cu matricea originară a Creatorului nostru.

Această matrice Divină ne înzestrează cu capacitatea de a deveni moștenitori, împreună cu Iisus Hristos, cu Moise, cu Mohamed și cu Gautama Buddha.

* Deoarece limbajul neutru poate fi greoi și, uneori, confuz, ne-am folosit de multe ori de El și al Lui, referindu-ne la Dumnezeu sau individ. Acești termeni sunt doar pentru lizibilitate și nu intenționează să excludă femeile sau aspectul feminin al Dumnezeirii. De asemenea, folosirea termenului Dumnezeu sau Spirit nu exclude alte expresii pentru Divin.

Link original:

http://www.summitlighthouse.org/inner-perspectives/your-divine-blueprint/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/01/27/matricea-ta-divina/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

12 Trepte ale Creației

Foto: http://divine-blueprint.com/12-scales-of-creation/

12 Trepte ale Creației

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Elizabeth Clare Prophet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

