Invocația Liniei Mele Temporale Viitoare ~ Întruchiparea Sinelui Meu Superior

Sine Superior

Foto:  Melen

L’Aura Pleiadian

02.02.2017

Aceasta este o Invocație Sacră.

Relaxează-te și începe prin a respira adânc, de câteva ori.

Aprinde o lumânare, dacă este posibil.

Eu realizez  versiunea audio pentru această invocație, care va fi pe YouTube.

Multe Binecuvântări și Iubire, Suflete Divine!

Eu invoc Lumina Divină Supremă,

Slava Întruchipării Divine a Sinelui meu Superior, ca fiind, pe deplin, activat în Aspectul meu, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu primesc această activare și Eu simt cum Codurile de Lumină Aurie sunt trezite pe deplin, ca Gloria Vie a Sinelui meu Superior, care EU SUNT, în înfățișare, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu Invoc această activare Divină Completă, ca alinierea cu Linia mea Temporală Viitoare Divină și cu Destinul meu, ca Ființă Divină care EU SUNT, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu primesc această Activare Divină, pe  măsură ce Codurile Cosmice ale Luminii Divine, pe deplin, activate în conștiința mea celulară și ADN-ul meu, sunt complet trezite, aliniate și au fuzionat în toate aspectele ființei mele, de-a lungul tuturor liniilor temporale, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu Invoc Viitorul meu Divin Perfect, care este linia temporală a Destinului meu Glorios în care Eu trăiesc, pentru ca Sinele meu Superior în formă, să FIE, Acum, Cel pe care Eu Îl trăiesc, trezit, pe deplin, în Abundența, Slava și Iubirea mea Divină, CARE EU SUNT, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu primesc toate binecuvântările și minunile Abundenței, Strălucirii, Iubirii necondiționate, relațiilor perfecte, ca și Completa Activare a Sinelui meu Superior în formă, realizat pe deplin, trezit pe deplin, aliniat pe deplin, care EU SUNT, deja, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu Invoc acest Aspect realizat complet și Linia Temporală Viitoare, în acest Acum, în înfățișarea mea, ca fiind, pe Deplin, realizat, pentru Gloria a Tot Ceea Ce Este.

Pentru sporul Gloriei, pe deplin realizate, a Luminii mele, de care beneficiază toate în înfățișare, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu primesc această Activare Prielnică și Glorioasă, cu lacrimi de Bucurie, Mulțumire și Iubire și Eu întruchipez, Acum, Gloria Sinelui meu Superior;

Gloria Liniei mele Temporale Viitoare este realizată, Acum, în înfățișarea mea, ca Întruchipare a Divinității mele desăvârșite, care EU SUNT, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

EU Sunt Realizat(ă), Actualizat(ă), Aliniat(ă), Fuzionat(ă), ca Ființă Divină, Sinele meu Superior Abundent, Miraculos, care EU Sunt.

Eu exist și respir în UNICA linie temporală viitoare activată, pe care EU o trăiesc, în acest Acum.

Și Așa Este, pentru Slava a Tot Ceea Ce Este, Acum și pentru Totdeauna, ca Unul, realizat(ă) pe deplin, care Eu Sunt,

Sinele meu Superior.

Acum.

Binecuvântări, Binecuvântări și Binecuvântări, Îngeri Divini.

Iubire Eternă și Fericire!

Link original:

Invocation to my Future Timeline ~ My Higher Self Embodiment

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/02/05/invocatia-liniei-mele-temporale-viitoare-intruchiparea-sinelui-meu-superior/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în L’Aura Pleiadian și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Invocația Liniei Mele Temporale Viitoare ~ Întruchiparea Sinelui Meu Superior

  1. Adriana Petrisor zice:

    MULTUMESC, MULTUMESC, MULTUMESC

    Apreciază

Lasă un răspuns

