Adevărul despre Iluminarea Ta

Arhanghelul Metatron

Arhanghelul Metatron

prin

Natalie Glasson

10 Februarie 2017

https://www.omna.org/

Natalie Glasson

Salutări și Iubire sunt exprimate, pentru voi, din Regatul Angelic, prin ființa mea, Arhanghelul Metatron.

Eu sunt în prezent și am fost prezent de ceva timp, supraveghind Ascensiunea Omenirii și a Pământului.

Scopul este meu este de a mă asigura că toate energiile, necesare pentru iluminarea umanității și a planetei Pământ, sunt ancorate, sprijinind schimbările corespunzătoare.

Eu mă asigur că planurile interioare și Pământul există în armonie, având în vedere că apar schimbări majore ale trezirii.

Eu mă concentrez asupra echilibrului, precum și asupra asigurării faptului că toți primesc energiile necesare Ascensiunii și îndrumarea de care au nevoie.

Scopul meu este atins prin menținerea unei viziuni a tuturor ființelor iluminate, care trăiesc pe Pământ, amintindu-și de adevărul Creatorului și acționând de la Sursa Creatorului interior.

Eu mențin o viziune a Sinelui vostru final Iluminat, pentru realitatea voastră actuală și  existența  pe Pământ.

Cu viziunea mea, eu stochez, de asemenea, o frecvență de Lumină și energie, care este nivelul și dimensiunea echivalentă a energiei pe care voi o veți înmagazina și o veți întruchipa ca Sinele vostru Iluminat, pe Pământ.

De fapt, eu sunt o reflectare a posibilităților voastre infinite de experiență și de întrupare pe Pământ.

Rolul meu este să vă sprijin în recunoașterea, amintirea și realizarea Sinelui vostru Iluminat.

Voi mă puteți chema prin intermediul meditației:

„Sfinte Arhanghele Metatron (n.tr. – de trei ori),Eu te rog, să fii alături de mine, Acum, ca o reflectare a Sinelui meu Iluminat.

Eu te rog, să mă susții în amintirea, realizarea și întruchiparea Sinelui meu Iluminat, a adevărului interior și a adevărului Creatorului.

Entuziasmează, te rog, întreaga mea ființă cu frecvența Luminii, care este egală cu cea pe care Eu o susțin ca Sine al meu Iluminat, trezind conștientizarea mea și simțurile mele, la Sinele meu Iluminat interior.

Eu Sunt pregătit(ă) să experimentez și să întrupez oportunitățile mele infinite ca Sine al meu Iluminat, pe Pământ.

Sfinte Arhanghele Metatron, Eu te rog, să-mi arați adevărul meu interior.

Eu îți mulțumesc.”

Iluminarea Ta

Acordați-vă un moment pentru a contempla ceea ce credeți sau cum percepeți că este procesul vostru de Iluminare.

Ce credeți că se va întâmpla atunci când veți deveni iluminați? Cum vă veți simți? Ce ați putea face? Cum vă vor privi celelalte persoane și cum vă veți percepe? Faceți-vă curaj să vă imaginați procesul de iluminare pentru voi.

Adeseori, când Omenirea își percepe Iluminarea, se concentrează asupra dramei, fascinației și experienței culminante.

Oamenii au, în mintea lor, o idee despre felul cum se vor simți și vor fi capabili să facă, atunci când ei experimentează Iluminarea.

În mare parte, acest lucru este conectat la dramă, deoarece ei cred că aceasta va fi o transformare dramatică, care ar putea schimba, complet, ființa și realitatea lor.

De asemenea, ei pot fi fascinați, pentru că vor percepe că ei și toți cei din jurul lor vor observa o diferență, poate vor conversa cu ei în mod diferit sau că oamenii i-ar percepe ca fiind iluminați.

Am putea spune că acest lucru este echivalent cu statutul de celebritate, în cercurile spirituale de pe Pământ.

Ei pot deține, de asemenea, o viziune a ceea ce se întâmplă cu ei, atunci când devin iluminați; prin urmare, ei sunt într-o continuă stare de căutare, crezând că ei nu sunt iluminați acum.

Cu toate acestea, ei vor fi în viitor sau mâine.

În esență, ei trăiesc în prezent, în schimb, aceștia sunt, în mod constant, în căutare sau încearcă să trăiască în viitor.

Din cauza acestor trei iluzii v-am invitat să contemplați ceea ce credeți și cum percepeți a fi procesul vostru de Iluminare.

Atunci când noi ne dăm seama că drama, fascinația și starea de a nu fi în prezent, pot fi cuplate cu acest proces de Iluminare, atunci noi începem să vedem prin iluzii, accesând adevărul procesului de Iluminare pe Pământ.

Este necesar să percepem iluziile și să le eliberăm.

Cheia Rememorării că Tu Ești, deja, Iluminat

Adevărul este că voi sunteți, deja, iluminați, voi aveți, deja, o conexiune pură cu Creatorul, voi sunteți capabili să primiți îndrumare, să vă vindecați și să vindecați pe ceilalți, precum și alte aptitudini și abilități admirabile.

Tot ceea ce căutați este în voi.

Eu, Arhanghelul Metatron, știu că acest lucru este adevărat, așa că, de ce căutați Iluminarea când voi sunteți, deja, ființe iluminate?

De ce nu realizați sau nu vă amintiți că voi sunteți iluminați?

Este o întrebare interesantă de contemplat, așa că, făcând acest lucru, voi începeți să înțelegeți care este cheia pentru deblocarea experienței propriului vostru Sine Iluminat.

Îngăduiți-vă să meditați, întrebați-vă, „De ce caut Iluminarea și de ce nu-mi dau seama sau nu-mi amintesc că Eu Sunt Iluminat(ă)?”

Pur și simplu, îngăduiți perspectivelor, realizărilor și înțelegerilor să se ivească.

Este posibil să fie necesar să repetați întrebarea de câteva ori, în scopul de a crea o reacție de răspuns și în interiorul ființei voastre.

Asigurați-vă că vă întrebați în modul cel mai iubitor, dintr-o stare de Iubire necondiționată a propriei persoane.

Răspunsurile pe care le primiți vă vor revela domenii care necesită vindecare.

De exemplu, ați putea crede că nu sunteți suficient de buni, nu aveți încredere în voi sau în Creator, ați fost învățați că numai oamenii speciali comunică cu Creatorul sau ating Iluminarea, astfel că este necesar să lucrați, din greu, pentru a o dobândi, vă puteți simți respinși sau abandonați sau, poate, altceva.

Există numeroase motive și fiecare, dintre ele, este o cheie specială pe care, dacă o transformați, o vindecați sau o schimbați, vă va dezvălui Sine vostru Iluminat, descoperind cine sunteți voi, ca adevăr al vostru.

Atunci când descoperiți o credință limitatoare, o realizare sau o experiență, vă rog, să apelați la prezența mea, Arhanghelul Metatron.

Chemați-mă pentru a vă aduce vindecarea necesară pentru a susține eliberarea acestei limitări și acceptarea Sinelui Interior Iluminat.

Eu voi distribui frecvențele, cele mai potrivite, de vindecare, pentru a sprijini transformarea voastră.

Recunoscând  Iluminarea Ta

Este important să înțelegeți că voi recunoașteți, vă amintiți și vă descoperiți Sinele Iluminat și îl ancorați în corpul și personalitatea voastră, în fiecare zi.

Acesta este, pentru cei mai mulți dintre voi, un proces gradual și subtil, proces care poate fi recunoscut.

Cu toate acestea, de multe ori, oamenii doresc o schimbare dramatică, instantanee, în Iluminare, astfel încât ei pierd din vedere semnele cu care interacționează și care le arată că ei întruchipează Sinele lor Iluminat.

Unele indicii pe care le recunoașteți și care întruchipează Sinele vostru iluminat reprezintă faptul că voi experimentați:

  • Iubirea pentru voi și pentru ceilalți, ca și faptul că voi emanați Iubire oriunde ați fi, orice s-ar întâmpla.
  • Pacea interioară și mulțumirea față de/pentru voi înșivă, pentru viață, pentru cei din jurul vostru, Pământ, Creator, pentru tot, care este mai prezent decât nu este.
  • O expansiune a Chakrei Inimii voastre, a dorinței voastre de a accepta, de a comunica și de a împărtăși cu voi înșivă și cu ceilalți.
  • Un sentiment de recunoștință pentru tot ceea ce sunteți și tot ceea ce aveți.
  • Iubire și apreciere pentru corpul vostru, precum și comunicarea cu corpul vostru și satisfacerea nevoilor sale.
  • Inspirație, înțelegere, realizare sau călăuzire Divină, vă simțiți stimulați să acționați pe baza informațiilor partajate.
  • Pulsații sau flux de energie, care curge prin corpul și aura voastră, în anumite momente.
  • Noi abilități, aptitudini și talente, indiferent dacă acestea apar în mod miraculos, sau dacă voi sunteți călăuziți pentru a vă instrui sau pentru a studia, pentru a obține cunoașterea necesară.
  • O scădere în intensitate, a gândurilor și a obiceiurilor voastre negative, condamnabile, îndoielnice, limitatoare, de teamă și, chiar, dorința de a ordona mintea și de a vă concentra asupra gândurilor pozitive, îndrumătoare ale adevărului.
  • Încrederea în Universul Creatorului, în sprijinul Creatorului și în propria putere.

Acestea sunt, doar, câteva exemple; fiecare persoană va experimenta și va observa schimbări admirabile în interiorul ființei lor, experiența fiecărei persoane este unică.

Dacă voi recunoașteți că vă confruntați cu unul dintre exemplele pe care vi le-am împărtășit, dacă se întâmplă, doar, pentru câteva momente, acesta este un indiciu că voi, deja, dobândiți, accesați sau, mai veridic, vă reamintiți că sunteți o Ființă Iluminată.

Iluminarea pe care o căutați, deja, are loc/este prezentă în voi, Acum.

Atunci când voi recunoașteți experiențele de Iluminare, acest lucru vă oferă siguranță și încrederea de care aveți nevoie pentru a vă deschide, pe deplin, adevărului din interiorul vostru.

Este important ca voi să înțelegeți că voi nu sunteți în așteptare, pentru ca Iluminarea să se întâmple, ea este dezvăluită, deja, de către voi, vouă înșivă, în fiecare zi.

O adevărată experimentare a Sinelui vostru Iluminat se manifestă atunci când voi eliberați drama, fascinația, ego-ul, obiceiurile bazate pe negativitate sau frică, neșansă, îndoială și separare.

În fiecare moment în care voi vă îngăduiți să vă eliberați, voi vă reconectați la puterea voastră interioară și voi vă entuziasmați cu adevărul Creatorului din interior.

În multe feluri, căutarea Iluminării este o iluzie și, totuși, amintirea sau familiarizarea cu Sinele vostru Iluminat este o călătorie de A Fi în momentul prezent.

Cu sprijin etern,

Arhanghelul Metatron

Link original:

https://www.omna.org/latest-weekly-channeled-message/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/02/11/adevarul-despre-iluminarea-ta/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Natalie Glasson și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

