Invocarea Flăcării Aurii a Iluminării

Flacăra Iluminării

Aurelia Louise Jones – Telos

Glorioasă Flacără Aurie a Iluminării,

din Inima lui Dumnezeu, din Marele Soare Central,

Eu invoc, Acum, prezența iubitului Zeu și a iubitei Zeițe Meru,

Eu invoc, Acum, prezența iubitului Zeu și a iubitei Zeițe Meru,

Eu invoc, Acum, prezența iubitului Zeu și a iubitei Zeițe Meru,

În Inima, în Mintea și în Sufletul meu.

Eu vă cer să-mi inundați ființa, cu prețioasele esențe ale Iluminării,

Revărsate peste mine cu o strălucire nelimitată,

Pentru a transforma tot ceea ce nu este perfecțiune Divină în conștiința mea.

       O, Flacără a Luminii, atât de strălucitoare și radiantă,

       O, Flacără a Lui Dumnezeu, atât de minunată privirii,

       Fântâni nesecate de înțelepciune,

       Adu-mă, înapoi, Acasă, în Inima Soarelui!

       Vino, Acum, cu deplinătatea puterii tale,

       Ia-mă de mână și deschide-mi ochii,

       Umple-mi Viața cu minunile tale,

       Revarsă vâlvătaia Flăcării Iluminării peste mine!

O, Flacără a Iubirii, atât de minunată ochilor mei,

Trimite Lumina ta aurie peste mine, astăzi.

Binecuvântează-mă, vindecă-mă, iluminează-mă și pecetluiește-mă pe mine

Și întreaga omenire, Acum și pentru totdeauna,

În Lumina Lui Dumnezeu, cea fără de sfârșit.

 Eu aleg să pășesc, cu Dumnezeu, prin focul Iubirii din inima mea.

Eu Sunt Dumnezeu în manifestare.

Eu recunosc mărețul Râu de Lumină Aurie Radiantă a Iluminării, care curge prin mine.

Eu Sunt acest Râu de Lumină, Eu Sunt acest Râu de Pace Aurie,

Acum și pentru totdeauna.

       Eu, Acum, declar că întreaga mea conștiință, ființă și existență

sunt învăluite în Lumină și scăldate în brațele Iubirii.

Această lume, în care Eu trăiesc,

Este plină de Lumină, plină de Iubire și Victoria este asigurată.

Propria mea Victorie este asigurată,

pentru că Eu Sunt, Acum, O rază Divină de Iubire-Iluminare,

Care transmite balsamul Divinei vindecări, către fiecare parte a mea

Și a oricărui bărbat, femeie și copil de pe această planetă.

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit.

  Aurelia Louise Jones – Telos: Volumul 3 – Metode și practici pentru cea de-A Cincea Dimensiune

Telos - Aurelia Louise Jones

Link original:

http://www.cityofshamballa.net/forum/topics/invocation-to-the-golden-flame-of-illumination

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/02/25/invocarea-flacarii-aurii-a-iluminarii/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Nota traducătorului:

Zeul și Zeița Meru sunt flăcări gemene ale celei de-a a șasea rase rădăcină  (a șasea din cele șapte grupe primare de Suflete destinate întruchipării pe Pământ).

Ei sunt legiuitori și întruchipează imaginea Christică, pentru toți membrii acestei rase rădăcină.

Acești Maeștri sunt, de asemenea, susținătorii educației, ai învățăturii avansate, ai accelerării Minții, Inimii, Sufletului și ai dezvoltării depline a potențialului copilului nenăscut și a tuturor copiilor ca ființe mature.

Termenii de Zeu și Zeiță semnifică faptul că ei sunt ființe cosmice care însuflețesc conștiința Lui Dumnezeu.

Zeul Meru a explicat că numele Zeului și Zeiței Meru provin din vechea Lemurie, unde flăcările lor gemene au păzit Lumina Ținutului natal.

Sursa fizică a flăcării Mamă a fost pierdută atunci când Lemuria s-a scufundat în Pacific.

Zeul și Zeița Meru au păstrat cu evlavie flacăra Mamă, la retragerea lor în planul eteric, pentru a compensa pierderea sursei flăcării Ținutului antic.

Sursa:

http://encyclopedia.summitlighthouse.org/index.php/God_and_Goddess_Meru

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Aurelia Louise Jones și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Invocarea Flăcării Aurii a Iluminării

  1. Lucia Tereza zice:

    Minunat! Exact la timpMersi mult intregii echipe de colaborare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

