Prisma Luminii Vindecătoare

Prisma de Lumină Vindecătoare

Natalie-banner

Arhanghelul Metatron

prin

Natalie Glasson

24 Martie 2017

Eu, Arhanghelul Metatron, vin cu un instrument energetic pentru a vă sprijini în acest stadiu al Ascensiunii.

Instrumentul Prisma Luminii Vindecătoare se naște din nivelele vibraționale superioare ale Regatului Angelic; este o formă energetică, care face legătura cu Universul Creatorului.

Prisma Luminii Vindecătoare colectează Conștiința Divină a Creatorului, păstrând-o ca și culori vibraționale de Lumină.

Prisma Luminii Vindecătoare este conectată la toate Razele de Lumină, inclusiv la cea de-a Douăsprezecea Rază de Lumină și la toate celelalte Expresii ale Creatorului, care există în Universul Creatorului.

Energia și Conștiința din Universul Creatorului există într-o formă de Prismă hexagonală energetică, care este compusă din cea mai înaltă frecvență a Luminii Angelice.

Numai Lumina Divină pură, concentrată, poate exista în Prismă, manifestându-se ca o multitudine de culori, atât de frumos, unele vibrante, altele palide și translucide.

Prisma este un spațiu la care vă puteți conecta și care, chiar, există, care deține și conține o sursă concentrată de frecvențe Divine ale Creatorului, care au capacitatea de a vă alinia, în continuare, cu Creatorul.

Potența este Prisma Luminii conectată la Universul Creatorului, care este cunoscut pentru faptul că ajută și dezvoltă toate formele de auto-vindecare, pe orice niveluri ale Sinelui fizic, emoțional, mental și spiritual.

Ashram-ul Prismei de Lumină Vindecătoare

Forma Prismei Luminii Vindecătoare este cunoscută ca un Ashram, deoarece aceasta este un spațiu în care orice ființă poate exista, primind vibrații de vindecare din frecvențele colectate ale Universului Creatorului, care sunt ancorate și susținute de cele mai pure vibrații Angelice.

Prisma Luminii Vindecătoare nu are o anumită dimensiune, se poate extinde pentru a cuprinde întreaga lume sau poate fi suficient de mică pentru a fi ancorată într-o Chakră, pentru a sprijini transformarea.

Ființele Angelice există la exteriorul Prismei, pentru a asigura protecția sa și pentru a supraveghea pe cei care fac apel și lucrează cu Prisma Luminii Vindecătoare.

Nu există vreo ființă în care Prisma să nu acționeze ca un supraveghetor sau ca un reprezentant al energiei.

Energiile sunt atât de intense în cadrul Prismei, astfel că este imposibil ca orice ființă să existe veșnic în Prismă.

În schimb, eu, Arhanghelul Metatron, ca lider al Regatului Angelic, îmi asum responsabilitatea pentru Prismă și eu acționez în calitate de supraveghetor al său, din exterior.

Totuși, există Ființe Angelice dedicate observării, din exterior, a energiei și activității Prismei.

Scopul Prismei Luminii Vindecătoare

Supraveghetorul Prismei este Creatorul, tot ceea ce este Creatorul curge în Prismă, în special energiile aliniate și vibrații similare Regatului Angelic.

Este un spațiu de Iubire, Adevăr și Pace multicoloră.

Intențiile Creatorului, pentru întreg Universul Creatorului, sunt ancorate în Prismă.

Acest lucru înseamnă că Prisma deține toate modelele și codurile de perfecțiune pentru fiecare expresie a Creatorului.

Atunci când eu folosesc cuvântul perfecțiune, eu mă refer la precizia Creatorului, mai degrabă, decât la ideea de perfecțiune a ego-ului uman, precizie care este fără cusur, perfectă și aliniată la percepția unei civilizații.

Cu prezența fiecărui model și cod de Lumină în Prisma creată de Creator pentru fiecare expresie a Creatorului, pot avea loc: vindecare, transformare și schimburi puternice, atunci când sunt aliniate la Prisma Luminii Vindecătoare.

Atunci când o ființă se conectează cu, există în interiorul, exprimă sau ancorează energia Prismei Luminii Vindecătoare, intenția Creatorului pentru fiecare aspect al ființei și realității sale sunt, de asemenea, reactivate sau re-codificate în interiorul ființei voastre.

Modele, coduri și energii care au fost inactive, fragmentate sau blocate, care sunt necesare pentru a vă sprijini în existența ca ființă împlinită pe Pământ, vor primi atenție, ca ancore ale Luminii de la Prismă, putând avea loc, astfel, transformarea necesară.

Singura dată când transformarea necesară nu poate avea loc, este atunci când înțelegerea conștientă a unei experiențe, situații sau creații, este necesar să fie, mai întâi, acceptată.

Acest lucru înseamnă că, dacă înțelegerea experienței, situației sau creației va oferi o transformare accelerată și un impact pozitiv asupra ființei și realității voastre, atunci Prisma Luminii Vindecătoare nu va reactiva sau ancora modelele sau codurile necesare, până când nu apare înțelegerea conștientă.

Voința Divină, intențiile și Conștiința Creatorului sunt prezente în Prismă, astfel încât totul va avea loc cu perfecțiunea Divină, calendarul și precizia, ghidate de Creator, pentru rezultatul final împlinit.

Existența în Prisma Luminii Vindecătoare

Este recomandabil să vă mențineți în Prisma Luminii Vindecătoare, doar, timp de 30 de minute pe zi, cel mult.

Timpul petrecut în Prisma Luminii Vindecătoare poate fi extins, după aliniamente regulate și experiența energiei, precum și atunci când se manifestă o familiaritate pentru frecvențele de Lumină.

Recomandăm ca timpul petrecut în Prisma Luminii Vindecătoare să fie extins la, cel mult, 2 ore pe zi.

* Pentru a vă conecta, experimenta și exista în Prisma Luminii Vindecătoare, exprimați-vă, mai întâi, intenția cu voce fermă și motivul pentru vizită.

Ați putea dori să explicați ceea ce vreți să transformați și să experimentați.

*Pur și simplu, spuneți cu voce tare:

„Eu Sunt, pe deplin, aliniat(ă) cu Regatul Angelic, supravegheat(ă) de către Arhanghelul Metatron.

Asistat(ă) și îndrumat(ă) de către Arhanghelul Metatron, Eu mă conectez și aliniez întreaga mea ființă la Prisma Luminii Vindecătoare, la cea mai pură vibrație și nivel ale Regatului Angelic.

Prin Chakra Inimii și prin Chakra Superioară a Inimii, Eu pătrund în Prisma Luminii Vindecătoare.

Eu recunosc forma sa hexagonală care mă înconjoară și multitudinea de frecvențe de Lumină ale Creatorului, pline de culoare, care cuprind ființa mea de jur împrejur.

Eu Sunt recunoscător(oare) Ființelor Angelice prezente în jurul Prismei Luminii Vindecătoare și Intenției Divine a Creatorului, prezent în mod activ în Prisma Luminii Vindecătoare, conectându-mă, profund, cu ființa mea, Acum.

Eu capitulez, cu întreaga mea ființă, în fața Creatorului, îngăduind Creatorului să reactiveze sau să recodifice ființa mea, pentru a permite modelelor și codurilor, necesare pentru vindecarea corespunzătoare, să fie active în ființa mea.

Eu primesc, Acum, Lumina și asistența Creatorului Divin, prezent în Prisma Luminii Vindecătoare.

Eu Mulțumesc.”

*Vizualizați, simțiți, recunoașteți o multitudine de culori ale Luminii care vă înconjoară, inspirați energia Prismei Luminii Vindecătoare în întreaga ființă și îngăduiți Creatorului să lucreze cu voi.


*Odată ce simțiți că procesul este complet, mulțumiți Prismei Luminii Vindecătoare și cereți-mi mie, Arhanghelul Metatron, să vă călăuzesc spre întoarcerea la realitatea voastră, deconectându-vă de la Prisma Luminii Vindecătoare.

Concentrați-vă pe împământarea în Mama Pământ, atâta timp cât simțiți necesar.

Este important să vă precizez că, odată ce modelele și codurile necesare sunt active în ființa voastră, poate dura ceva timp până veți experimenta rezultatele acestui lucru și schimbarea poate fi, de asemenea, subtilă.

Transmiterea Energiei Prismei Luminii Vindecătoare

Din nou, este recomandabil să vă conectați cu Prisma și să transmiteți energia și Lumina Prismei Luminii Vindecătoare, timp de, doar, 30 de minute pe zi, cel mult. Acest lucru poate fi extins până la 4 ore pe zi, odată ce ați devenit obișnuiți cu frecvența de energie.
Conectarea cu și transmiterea energiei Prismei Luminii Vindecătoare nu înseamnă că existați cu Prisma Luminii Vindecătoare, pur și simplu, voi primiți energia necesară prin ființa voastră, direcționând-o către voi sau către o altă persoană, ființă sau situație.
Voi transmiteți Lumina ce vi se acordă din Prisma Luminii Vindecătoare, întruchipând energia în ființa voastră sau radiind-o direct către o altă persoană, ființă sau situație.
Pentru a radia Lumina către altă persoană, ființă sau situație, este important să realizați că un aspect al Prismei Luminii Vindecătoare se va ancora în Chakra Steaua Sufletului, ceea ce va crea, automat, un circuit, un flux de Lumină, care curge spre Chakra Steaua Pământului.
Lumina va fi exprimată prin Chakra Superioară a Inimii, în Chakra Inimii și prin brațe și mâini.
Pentru a direcționa energia și Lumina, poziționați mâna stângă în fața voastră, în dreptul Chakrei Inimii, îndoiți cotul și îndreptați palma spre cer.
Plasați baza sau încheietura mâinii drepte, chiar în centrul palmei stângi, cu degetele întinse cât mai drept posibil, îndreptate către cer.
Palma dreaptă se poziționează înainte sau în diagonală înainte, spre stânga.

*Începeți, mai întâi, prin crearea unei intenții mentale, pentru voi, o persoană, ființă sau situație. Precizați ceea ce doriți să transformați și rezultatul pe care doriți să îl manifestați.
*Pur și simplu, spuneți cu voce tare:

„Eu Sunt, pe deplin, aliniat(ă) cu Regatul Angelic, supravegheat(ă) de către Arhanghelul Metatron.

Asistat(ă) și îndrumat(ă) de către Arhanghelul Metatron, Eu mă conectez și aliniez întreaga mea ființă la Prisma Luminii Vindecătoare, la cea mai pură vibrație și nivel ale Regatului Angelic.

Intenția și scopul meu este de a aduce energia necesară, din Prisma Luminii Vindecătoare, pentru a … (se descrie scopul).

Eu îngădui energiei corespunzătoare, frecvenței Luminii și intenției Creatorului, din Prisma Luminii Vindecătoare, să se ancoreze în Chakra mea Steaua Sufletului și să se împământeze în Chakra mea Steaua Pământului.

Eu îngădui Luminii să radieze prin și din Chakra Superioară a Inimii mele, Chakra Inimii mele, brațele și mâinile mele.

Eu Sunt recunoscător(oare) Ființelor Angelice prezente în jurul Prismei Luminii Vindecătoare, care mă sprijină și mă călăuzesc, Acum și Intenția Divină a Creatorului este prezentă în mod activ și curge prin ființa mea.

Prin ființa mea, Eu îngădui Creatorului să reactiveze sau să recodifice (persoană, ființă, situație) pentru a permite modelelor și codurilor, necesare pentru vindecarea corespunzătoare, să fie active.

Eu primesc, Acum, Lumina și asistența Creatorului Divin, prezent în Prisma Luminii Vindecătoare.

Eu Mulțumesc.”

*Poziționați-vă mâinile așa cum a fost descris anterior și concentrați-vă pe energia care curge prin ființa voastră și care provine din mâinile voastre.

Observați orice inspirație care apare.

Odată ce simțiți că procesul este complet, mulțumiți Prismei Luminii Vindecătoare și cereți-mi mie, Arhanghelul Metatron, să vă deconectez de la Prisma Luminii Vindecătoare.

Concentrați-vă pe împământarea în Mama Pământ, atâta timp cât simțiți necesar.

Scopul Arhanghelului Metatron de Împărtășire a Prismei Luminii Vindecătoare 

Eu, Arhanghelul Metatron, doresc să împart cu voi Prisma Luminii Vindecătoare, pentru a vă sprijini în conectarea cu Creatorul, la un nivel mai profund, experimentând Lumina și Intervenția Divină a Creatorului și îngăduindu-vă să vă asumați responsabilitatea pentru propria voastră Ascensiune, vindecare și transformare.

Eu vă ofer Prisma Luminii Vindecătoare, ca pe un dar, pentru a vă ajuta în dezvoltarea abilităților voastre de auto-trezire și de auto-vindecare.

Instrumentul este pentru a fi utilizat în aliniere cu intuiția voastră.

Puteți apela la asistența mea, Arhanghelul Metatron, în orice moment și eu voi fi prezent energetic alături de voi.

Voi sunteți responsabili pentru experiențele voastre cu Prisma Luminii Vindecătoare.

Aceasta este un dar de auto-responsabilizare, sporind vibrația Luminii și comunicând cu Creatorul.

Eu vă rog să acceptați frumusețea darului meu pentru voi,

Arhanghelul Metatron

Declinare:

Prisma Luminii Vindecătoare nu este un instrument sau un proces de vindecare certificat, este strict limitat la utilizarea acasă și este folosit, exclusiv, în scopul de a vă ajuta în explorarea Ascensiunii și procesului de creștere spirituală.

Scopul Prismei Luminii Vindecătoare este de a vă ajuta să explorați energia care curge prin corpul vostru, precum și o conexiune mai profundă cu Creatorul.

Atunci când utilizați informația canalizată de la Arhanghelul Metatron prin Natalie Glasson, este necesar să vă asumați întreaga responsabilitate pentru experiențele voastre.

Natalie Glasson nu își asumă nici o responsabilitate sau vină pentru tot ceea ce tu sau altcineva poate experimenta, în timpul utilizării informațiilor sau practicării tehnicilor împărtășite.

Prisma Luminii Vindecătoare nu este concepută pentru a diagnostica probleme medicale și nici nu este un înlocuitor pentru asistența profesională medicală sau de îngrijire a sănătății mentale.

Natalie Glasson  transmite un Mesaj Săptămânal Gratuit, Mesaj Canalizat de la Maeștrii Ascensionati, Arhangheli, Îngeri și Ființe Celeste, pentru a împărtăși orientare pentru Ascensiunea și dezvoltarea spirituală a omenirii.

Sunteți binevenit să împărtășiți Mesajele  Nataliei, dar vă rugăm să respectați munca Nataliei, incluzând: Natalie Glasson  www.omna.org,

Vă mulțumesc.

Abonează-te acum la newsletter-ul ei, pentru a primi fiecare mesaj săptămânal gratuit în căsuța de e-mail: Aici

Natalie Glasson

Link original:

https://www.omna.org/latest-weekly-channeled-message/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/03/25/prisma-luminii-vindecatoare/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Natalie Glasson și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

