Mantra de Protecție

Albert Ignatenko

„Cum să devii un fenomen”

AUM

Să fie Lumină și Pace în Ceruri!
Să fie Pace în Adâncuri!
Să fie Pace pe Pământ!
Să fie Pace pentru toate fiinţele!
Să fie Fericire pentru toate fiinţele!
Să fie Bucurie pentru toate ființele!

Mantra se rosteşte de 5 ori, în felul următor:

Corpul este aşezat cu faţa spre EST.
– cu privirea în faţă
– se întoarce capul spre dreapta (SUD)
– se întoarce capul spre stânga (NORD)
– se întoarce capul peste umărul stâng în sus (VEST)
– se întoarce capul peste umărul stâng în jos.

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Mantre și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

