Afirmația Pozitivă Perfectă Pentru Tine

Afirmația Pozitivă Perfectă Pentru Tine, Bazată pe Semnul Tău Zodiacal

Elisabeth Jones

Astrology of Light

Fiecare semn astrologic are expresii inferioare și mai înalte și multe dintre ele intermediare.

Prin alegerea conștientă de a vă concentra pe energiile superioare ale Soarelui, Lunii și semnelor voastre ascendente, voi vă exercitați voința liberă de a vă crește frecvența.

Acest lucru poate fi facilitat prin conștientizarea expresiilor superioare proeminente ale semnelor din hărțile voastre natale.

Mai jos sunt afirmații pentru fiecare semn.

Pentru a le folosi, citiți-le pentru Soarele, Luna și Ascendentul vostru și luați în considerare calitățile date.

Imprimați-le și citiți-le zilnic sau cât de des simțiți nevoia de a vă reaminti de propriul vostru Sine Înalt, care încearcă să vă exprime prin voi.

Adresați-vă Ghizilor și Îngerilor voștri, pentru asistență în ajustarea acestor calități acordate în afirmații.

Berbec

Eu aleg să-mi amintesc în mod conștient că Eu port o scânteie a Divinului în mine.

Eu știu că țelul meu va fi dezvăluit în timp ce Eu onorez acest lucru.

Eu aud și Eu răspund Chemării, știind că doar Eu îmi pot îndeplini rolul.

Eu știu că Adevărata mea autoritate este Spiritul, astfel că Eu răspund din toată Inima la Impulsul Divin din interior.

Taur

Eu aleg, în mod conștient, să mă conectez și să susțin scânteia Divină din mine.

Eu prețuiesc ce este al meu și Eu eliberez ceea ce nu îmi aparține.

Eu Sunt vrednic(ă) de bucurie, Iubire și mulțumire.

Eu am destul, Eu fac destul, Eu Sunt îndestulător(oare).

Gemeni

Mintea mea este deschisă și spațioasă, astfel încât Eu să percep cel mai mare Adevăr posibil pentru mine, în acest moment.
Eu onorez puterea cuvintelor mele și Eu le folosesc cu înțelepciune.

Eu Sunt flexibil(ă), adaptabil(ă) și deschis (ă), pentru a învăța noi experiențe și idei.

Eu ascult cu grijă și cu atenție.

Rac

Eu mă deschid conexiunilor mele profunde cu Viața.

Eu mă conectez profund cu Mama Dumnezeu și Eu primesc cu bucurie hrana și Iubirea Sa vindecătoare, adânc în ființa mea.

Eu cer moștenirea mea spirituală.

Eu Sunt, întotdeauna, Acasă, atunci când Eu mă conectez în interior.

Leu

Eu mă deschid către expresia cea mai înaltă posibilă a Dumnezeului meu.

Eu îmi extrag puterea de la Spirit și Eu Sunt încărcat(ă) de curajul necesar pentru a merge mai departe.

Eu aleg să mă conectez la forța de Viață din interiorul meu.

Eu Sunt vital(ă), iubitor(oare), puternic(ă), generos(oasă) și viu(e)!

Fecioară

Eu eliberez ceea ce nu îmi mai servește și Eu întâmpin cu bucurie modalități de a trăi mai simplu.

Eu renunț la eforturile perfecționiste.

Eu Sunt recunoscător(oare) pentru acest moment, pentru a mă concentra în a fi folositor(oare) cu o atitudine bucuroasă.

Eu aleg cu înțelepciune ceea ce ofer Corpului, Minții și Inimii mele.

Balanță

Eu știu că Pacea și Iubirea sunt în centrul ființei mele.

Eu îmi deschid Inima pentru a accesa această Pace și Eu o împărtășesc liber cu ceilalți.
Eu merg cu har și în armonie, alături de cei din jurul meu.

Eu mă deschid spre Ordinea Divină, care se exprimă în viața mea, Acum.

Scorpion

Eu recunosc puterea care este în mine, știind că sursa este Divină.

Eu îi onorez pe toți ceilalți, având încredere că Ei Sunt exact acolo unde este bine să fie.
Eu Sunt transformat(ă) și reînnoit(ă) de magia și misterul care este Acum și etern.

Eu știu că Pacea este în centrul ființei mele.

Săgetător

Eu am încredere în Viață și Eu știu că Eu fac parte din ea.

Eu Sunt deschis(ă) către renaștere, permițând credințelor vechi să se îndepărteze.

Eu mă conectez la imensitatea ființei mele și la spațiul minții mele.

Eu Sunt nelimitat(ă) și liber(ă) și Eu recunosc libertatea celorlalți.

Capricorn

Eu Sunt aliniat(ă) cu voința mea cea mai înaltă și, prin urmare, Eu creez ordine și Pace în mod natural.

Eu eliberez lupta mea cu Viața.

Eu accept Compasiunea și blândețea ca aspecte Divine ale ființei mele.

Eu aleg să mă manifest în mod conștient și cu integritate.

Vărsător

Eu Sunt dispus(ă) să intru într-o relație directă cu Divinitatea.

Eu mă deschid cunoașterii că realitatea este o Prezență Vie și că Eu
Sunt o parte integrantă și vitală a acestui lucru.

Eu îmi împărtășesc unicitatea cu familia umană, pentru Binele cel mai înalt.

Pești

Eu eliberez ceea ce nu mai servește Căii mele superioare.

Eu mă deschid îndrumării, înțelepciunii și asistenței din partea ghizilor mei, a învățătorilor interiori și a îngerilor.

Eu cer să îmi demonstrez rolul în ajutarea și asistarea celorlalți.

Eu mă iubesc necondiționat și Eu îi pe ceilalți.

Eu accept, cu recunoștință, multitudinea de daruri pe care mi le-a oferit Spiritul.

Link original:

http://www.astrologyoflight.com/currentastrology-info/affirmations-for-each-sign/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/05/23/afirmatia-pozitiva-perfecta-pentru-tine/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Vindecare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

