Luna Nouă în Rac ~ 23 Iunie 2017 ~ O Lume Paralelă

Luna Nouă în Rac

L’Aura Pleiadian

19 Iunie 2017

Luna Nouă / Super Luna sosește după puternicul Solstițiu de Vară din 21 iunie, pe 23 iunie, la ora 23:30 ADT.

(n.tr. 24 Iunie 2017, orele 05:31 am, ora României).

Lunile Noi sunt Noi Începuturi și (n.tr. – Luna Nouă din Iunie) se desfășoară în conștiință până la următoarea Lună Nouă din luna Iulie.

Cu prezența Magicianului prin intermediul Soarelui și a Lunii Noi în conjuncție cu Mercur și Mercur în Constelația Gemeni, noi avem o puternică conștiință, împinsă spre Noi Căi ale Existenței.

O Nouă Cale ~ care există, deja, așa cum exiști TU, într-o stare extinsă de conștiință –

O Lume Paralelă

Ești Tu pregătit pentru acest salt al conștiinței?

Ești Tu pregătit să îți extinzi Conștiința prin Inima ta?

Așa cum Destinul a făcut asta. Există. Deja.

Îngăduie Solstițiului să marcheze o tranziție pentru tine, în conștientizarea ta (citiți articolul despre Solstițiu), care va produce dintr-o dată, ca să zic așa, expansiunea ta completă, prin Lumina Sufletului Tău, a Inimii tale, în Tot Ceea Ce Tu Ești.

Lumile paralele există, Acum, ca dimensiuni ale conștiinței – în tine.

Pe măsură ce Tu te transformi în interior, în propria ta conștientizare, Tu te deschizi mai mult către ceea ce TU Ești, cel (cea) care se cunoaște etern pe sine însuși (însăși) ca și propria Stare de conștiință Divină Ascensionată.

Această Lume Paralelă ~ TU ~ este viața dincolo de cea mai teribilă imaginație a ta.

Expansiunea ta îți cere ca Tu să te dedici total conștientizării tale.

Ceea ce Tu percepi prin conștiința ta, este Ceea Ce se extinde în tine.

Trăind prin Inima ta, tu lași în urmă, ca să spun așa, ceea ce există ca și conștiință (într-o dimensiune), care nu Cunoaște în mod conștient – Tot Ceea Ce Tu Ești.

Acel TU în lumea paralelă ca versiune a ta.

Aceasta este ceea ce tu cauți, ești Tu, Divinul Ascensionat, acel Tu care ești Lumina Ta Primordială.

Tu ai acces complet, Acum.

Partea conștiinței care nu cunoaște aceasta ca experiență, se transformă prin Alchimia Magicianului Divin, PRIN TINE.

Așa că … respiră … relaxează-te și eliberează ideile limitate ale dorințelor tale.

Îndrăznește să eliberezi și ai încredere în Variantele Sufletești ale Celei Mai Magice Vieți – TU.

În timp ce Tu faci acest lucru, pătrunde în Alchimia Magiei care este Divină, Întreagă și Binecuvântată, dincolo de cele mai teribile vise ale tale.

Citește (rostește) și simte ~ lent … eliberează …

Eu Trăiesc în Lumea Paralelă, Acum, unde viața mea este magică, dincolo de cea mai teribilă imaginație a mea.

Conștiința Mea se extinde și Eu Văd și Eu știu tot ceea ce a apărut ca fiind separat de mine.

Lumina strălucește mai puternic în mine, VIAȚA ESTE MAGICĂ.

Eu mă transform în EU, cel (cea) pe care Eu l-am (am) cunoscut(o) mereu, prin Inima mea.

Eu trăiesc cel mai Beatific VIS al Iubirii.

Eu Sunt Unit(ă) cu Echivalentul meu perfect.

Totul este Binecuvântat de Magnifica Prezență a Tot Ceea Ce Eu Sunt Acum.

Slava și Iubirea a Tot Ceea Ce Este.

Noi Suntem AICI ~ Noi Suntem Acum, Consiliul Divin al Supraveghetorilor.

Acum.

Link original:

New Moon in Cancer, June 23rd, 2017 ~ A Parallel World

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/06/20/luna-noua-in-rac-23-iunie-2017-o-lume-paralela/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în L’Aura Pleiadian și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

