Ho’oponopono cu Sine

Foto: https://bluebutterfliesandme.wordpress.com/tag/hooponopono/

Charisma Phatak

https://www.facebook.com/supremereiki?_rdr

04 Februarie 2017

Salutare tuturor.

Sunt sigură că mulți dintre voi sunteți, deja, conștienți de acest concept și ați practicat Ho’oponopono, aproape, zilnic.

Toți suntem prejudiciați, pentru că noi suntem influențați de cultura și mediul nostru.

Este o binecuvântare să fii încarnat pe această planetă Pământ, deoarece noi avem șansa de a cunoaște potențialul și puterea Sufletului nostru și realizăm, simțim Iubirea, emoțiile în corpul uman 3D.

Dar, într-un fel, dacă noi nu suntem în acord cu propriul nostru Sine Superior, noi suntem prinși în acest ciclu karmic, prin propriile noastre gânduri, emoții, ego, sentimente, vinovăție, nesiguranță, teamă, gelozie, etc.

Prin urmare, acest articol pune accentul, mai mult, pe a practica Ho’oponopono cu propriul nostru Sine, deoarece această tehnică de iertare ne ajută să depășim noțiunile preconcepute, să nu judecăm și să inspirăm în noi „Iubirea necondiționată”.

Înainte de a continua, îngăduiți-mi să vă informez despre ce este Ho’oponopono.

Ho’oponopono este o tehnică hawaiană. Ho’o înseamnă să determini ceva să se întâmple, așa că ho’opono înseamnă să faci ceva pentru a fi pono – să fii drept, bun și / sau în aliniere cu toți oamenii, locurile și lucrurile. Prin readucerea pono în cuvântul ho’oponopono, este atinsă realizarea deplină a bunătății .

A. Tehnica de meditație:

Găsiți un loc unde să nu fiți deranjați. Stați cu coloana vertebrală în poziție verticală, împământați-vă și centrați-vă. Intonați această mantră, atâta timp cât sunteți îndrumați.

Ho’oponopono … (Numele tău).
Îmi pare rău … (Numele tău).
Te rog, iartă-mă … (Numele tău).
Te iubesc … (Numele tău).
Îți Mulțumesc … (Numele tău) pentru că m-ai eliberat.

B. Beneficii:

  1. Făcând acest exercițiu, voi luați o decizie conștientă de a vă stimula pe sine, pentru ca, Acum, să fiți pregătiți să învățați karma, să o eliminați, să iertați, să uitați și să mergeți înainte. Mintea voastră inferioară se aliniază cu Mintea voastră superioară și, prin urmare, există o extindere a conștiinței, a conștientizării și a înțelepciunii
  2. Voi deveniți receptivi la toate energiile vindecătoare.
  3. Voi vă recuperați părțile sufletești pierdute (din cauza vinovăției, a traumelor, a durerilor etc.), acordându-vă, astfel, o vindecare holistică.
  4. Voi vă lepădați de straturi ale vechiului vostru Sine, pe care le-ați acumulat în multe vieți, din cauza karmei.
  5. Voi vă treziți adevăratul Sine – voi realizați multe talente ascunse, potențiale, adevărata ta natură.
  6. Voi nu prosperați pentru perfecțiune, însă voi realizați că voi sunteți, deja, Perfecți. Vă îmbrățișați așa cum sunteți. Prin urmare, acest lucru insuflă în noi – iubirea de sine, respectul de sine, încrederea de sine, încrederea în sine etc.
  7. Această tehnică ne permite să fuzionăm cu Sinele nostru Superior, care devine ghidul, profesorul și mentorul nostru și noi ajungem la starea de iluminare.
  8. Dat fiind că flăcările gemene împart același Sine Superior, prin urmare, această meditație ne apropie și de flăcările noastre gemene.
  9. Sentiment absolut complet din interior – senzația UNITĂȚII. Este ca și cum ai întâlni Divinitatea din tine.
  10. Voi sunteți aliniați la misiunea sufletească și la Voința Divină. Veți fi, astfel, sincronizați cu cosmosul.

C. Ce s-ar putea întâmpla în timpul acestui proces?

În timpul acestui proces, voi puteți căsca sau lăcrima intens, ceea ce indică eliberarea și schimbarea energiei. S-ar putea să vă confruntați cu vise ciudate și unele probleme adânc înrădăcinate pot să vină la suprafață, în atenția voastră.

D. Sfaturi suplimentare

Faceți acest exercițiu mai întâi cu propriul vostru Sine și, apoi, continuați cu ceilalți – părinții, frații, soții, copiii, prietenii, colegii, dușmanii etc., dacă sunteți îndrumați să faceți asta. Înlocuiți, doar, numele vostru cu numele persoanei respective.

E. Fuzionarea cu Reiki

Atunci când voi îmbinați iertarea cu Reiki, contopirea, vindecarea și împământarea sunt mai eficiente și mai puternice. Puteți aplica aceeași procedură pentru altă persoană interesată: părinți, soți etc.

  1. Împământați-vă și centrați-vă.
  2. Statuați intenția de a practica iertarea.
  3. Invocați ființe spirituale superioare să vă ajute în acest proces.
  4. Desenați simbolul DKM (Dai Ko Mio) Sinele Superior deasupra capului.
  5. Conectați-vă la propria persoană (sau persoana în cauză) cu simbolul HSZSN (Hon Sha Ze Sho Nen).
  6. Deschideți aura și chakrele desenând un CKR (Cho Ku Rei) uriaș în fața voastră (și a persoanei vizate).
  7. Scăldați-vă voi (și persoana în cauză) într-o minge de energie chi de vindecare vibrantă, de culoare verde  a simbolului SHK (Sei He Ki).
  8. Exersați exercițiul Ho’oponopono – mantra menționată mai sus.
  9. Terminați prin tragsarea unui CKR (Cho Ku Rei) uriaș în fața voastră (și a persoanei vizate).
  10. Exprimați-vă recunoștința și beți apă.

F. Iertarea în relația cu curățarea Chakrelor

  1. Chakra Coroanei – se simt Energiile Divine ale propriului Suflet, care umple toate Chakrele și aura.
  2. Chakra Al Treilea Ochi – extinde conștiința, gândurile subconștiente înrădăcinate adânc, emoțiile de suprafață și înțelege Sufletul și scopul încarnărilor. Amplifică intuițiile și activează și diverse clarviziuni.
  3. Chakra Gâtului – se dezvoltă o expresie a propriului Sine și a altora, spunând: îmi pare rău, te iubesc și îți mulțumesc.
  4. Chakra Inimii – se dizolvă ego-ul, karma, prin iertare și eliberarea incidentelor dureroase din trecut.
  5. Chakra Plexul Solar – demarează Iubirea propriului Sine și eliberează vinovățiile, temerile, sabotarea proprie.
  6. Chakra Sacrală – eliberează karma cu toată lumea, cu el/ea, care este implicat în ciclul karmic și eliberează insecuritatea.
  7. Chakra Rădăcină – atunci când cele 6 chakre superioare eliberează negativitățile, rădăcina se deblochează automat, pentru a elimina energiile, stabilizând, astfel, și aliniind chakrele superioare.

G. Experiențele mele

De la începutul acestei luni, am trecut printr-o etapă de auto-realizare – o stare în care îți dai seama de adevăratul tău Sine. Acest lucru a dus la multe adevăruri și confuzii amare în mine. În timp ce mă așezam pentru exerciții de iertare, mintea mea era blocată în ceea ce privește persoana sau lucrul pentru care ar fi trebuit să practic iertare și, dintr-o dată, am primit o idee strălucită de a practica iertare cu Sufletul meu. Mai jos sunt prezentate experiențele mele:

  1. Mi-am dat seama că ar fi benefic să îmi spun că îmi pare rău pentru că m-am simțit vinovată, m-am judecat greșit, mi-am creat credințe, mi-am creat reguli, mi-am compromis nevoile și am suprimat nevoile mele, doar pentru a menține oamenii din jurul meu fericiți. Dar de ce nu m-am iubit, nu m-am răsfățat sau nu m-am exprimat?
  2. Această tehnică m-a ajutat să introspectez că acestea nu sunt adevărurile amare, însă ele sunt cele care îmi definesc Sufletul, care definesc parfumul Charismei. Da, Eu Sunt un copil perfect, unic și prețios al lui Dumnezeu și noi toți suntem Divini și totul este Divin.
  3. Această vindecare m-a ajutat foarte mult să scap de toate legăturile, atașamentele, crezurile și robiile mele create de mine însămi, curățând și eliberând temerile mele subconștiente și alte situații care mi-au limitat creșterea sufletească și nu au mai servit țelului meu.
  4. În prezent eu lucrez cu fragmentele Sufletului meu, împrăștiate în diferite dimensiuni și galaxii.
  5. Acest lucru mi-a grăbit procesul de Ascensiune.

    Iubire și Lumină! Fiți binecuvântați! Namaste

Charisma-PhatakCharisma Phatak este absolvent de inginerie și cu master în instituții apreciate la nivel național. Ea este un maestru Reiki și vindecător, cu o experiență Reiki de 11 ani. Ea practică Usui Reiki, Karmic Reiki, Dolphin Reiki, Tiger Reiki, Angel Reiki, Flacăra Violet a lui Quan Yin, Reiki Wagle, Reiki Celtic, ADN Reiki, Vindecarea Magnifică, Imara Reiki și Kundalini Reiki.
Ea împreună cu sora ei, Jhilmil Golande, este coproprietarul „Centrului Suprem Reiki” din Pune, India. Viața ei cu Reiki a fost ca și cum ai debloca ușa spre fericirea nelimitată! Descoperă pe Charisma la:

https://www.facebook.com/supremereiki?_rdr
Link original:

https://reikirays.com/36173/hooponopono-with-self/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/06/25/hooponopono-cu-sine/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Ho'oponopono și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

