Sfera de Lumină

Sfânta Trinitate

Foto:
http://www.catedraldevalencia.es/en/recorrido-por-la-catedral29.php

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Spirit, Eu creez o sferă de Lumină care mă înconjoară și îmi cuprinde toate structurile Sufletului meu, toate structurile mentale, emoționale, toate Chakrele și corpurile mele spirituale și trupul meu fizic.

(Vizualizați cum creați o sferă de Lumină, proiectați Crucea de Lumină în sfera creată și umpleți-o cu Lumina și Iubirea Sfintei Trinități, iar cu ajutorul Crucii de Lumină creșteți puterea sferei de Lumină).

Prin Atotputernicia Părintelui Ceresc, prin prezența Mântuitorului nostru Iisus Hristos și a Spiritului Sfânt, sfera mea de Lumină devine puternică și mă ocrotește permanent.

(Puneți în sfera de Lumină toate simbolurile învățate și invocați energiile lor benefice de Lumină).
(Vă vizualizați în cadrul sferei de Lumină)

Doamne, Eu Sunt înăuntrul Sferei Tale de Lumină! 

Doamne Dumnezeule, Eu Sunt, Aici și Acum, pregătit(ă) să Te mărturisesc, să trăiesc după principiile Creației Tale, după legile Tale Sfinte și Absolute.

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Spirit, cu Lumina și Iubirea Sfintei Trinități, Eu mă eliberez.

Eu mă eliberez, Doamne, prin Puterea Ta cea Sfântă, pentru ca Eu să Te pot cunoaște pe Tine, în libertate, în deplină sănătate a ființei mele, într-o stare de Iubire și bucurie.

Amin.

Doamne, Eu Sunt prezent(ă) în sfera Ta de Lumină, care mă protejează și îmi încarcă toate structurile, cu Lumina și Iubirea Ta cea Sfântă; toate celulele și microstructurile mele sunt pregătite să împlinească Voia Ta cea Sfântă.

Mulțumesc, Gigi Chivu!

Sursa:

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Vindecare și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

