Co-Creator

You-Are-Co-Creator-Of-Your-Life

 CO-CREATOR

Scris și © Copiat 2011
De Andrew Paul Smith 02-12-2011

Conexiune la distanță,
Tu Ești atât de departe
Și, totuși, Tu Ești la fel de aproape, precum
Soarele este de zi.

Lumina este ceea ce Tu aprinzi
În viața și sufletul meu,
Tu Ești ambele, călătoria
Și Tu Ești țelul.

Perseverența unei vieți
M-a adus aproape de Tine.
Se pare că ceea ce Eu am căutat,
Mă căuta și el pe mine.

Dumnezeul Universului
Și întinderea întregului spațiu
Este Dumnezeul celor mici
Și, Acum, Eu văd locul meu.

Ca și co-creator
Cu Cel care m-a iubit mai întâi
Și în profunzimea întunericului
Mâna Lui iubitoare Eu O simt.

Sursa:

http://apsmithonline.com/co-creator/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/07/30/co-creator/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Fără categorie, Universul Sacru al Iubirii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

