Invocație a Luminii Sufletului Tău

Foto:  Ellen Whitehurst

Începe și încheie ziua cu această „Invocație a Luminii Sufletului tău” și simte puterea sa alchimică în viața ta.

Fă o pauză, Respiră și Simte … Nu te grăbi …

Invocare a Luminii Sufletului Tău

În prezența Marii Lumini Radiante,

Sufletul Meu se revarsă, de Sus, în Chakra mea Coroană, Strălucirea sa Luminează întreaga Mea Ființă.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Strălucind ca un cristal, Eu Întruchipez strălucirea caldă a Marelui Soare Central.

Eu Simt Transformarea în mine, așa cum Eu Simt Flacăra Sfântă a Luminii în Inima Mea Sacră.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Trupul meu primește această Binecuvântare, Acum.

Eu Sunt Măreața Lumină a Sufletului meu.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Toate zonele Vieții mele primesc Miracolele Iubirii Eterne.

Finanțele mele, relațiile mele, sănătatea mea sunt în UNIUNE cu

Lumina Armoniei Eterne.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Abundența se revarsă asupra mea fără efort, ca și Lumina Iubirii Divine însăși, Acum.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Lumina mea se revarsă în Tot Ceea Ce mă Înconjoară.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Lumina nesfârșită a Sufletului meu mă încarcă cu Recunoștință, Acum și în această Zi

Și ajunge în Infinit ca și Binecuvântare Divină.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Harul iubirii este Infinit în Puterea sa Sfântă Alchimică.

Eu Sunt Unul (Una) cu Lumina Sufletului meu Etern, Acum.

(Relaxează-te, respiră și simte)

Rămâi prezent(ă), respiră și simte Binecuvântările acestei Invocări, Acum …

Acumulează și păstrează cu tine această Lumină pe tot parcursul zilei! Eu Te iubesc!

În Sacralitatea Uniunii Divine și a Iubirii Eterne,

Delegația Pleiadeiană; Regina Luminii

Invocația Luminii Sufletului

Link original:

Invocation to The Light of Your Soul

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/08/01/invocatie-a-luminii-sufletului-tau/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

http://didaaurelia444.blogspot.ro/2017/08/har-din-cer.html

„Eu Sunt Lumina Sufletului meu,
Eu Sunt frumoasă,
Eu Sunt generoasă,
Eu Sunt beatitudine,
Eu Sunt, Eu Sunt.”

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în L’Aura Pleiadian și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Invocație a Luminii Sufletului Tău

  1. Gabriela Stafie zice:

    Multumesc cu recunostinta pentru tot ce postezi. Infinita iubire si lumina!

    Apreciază

  2. LIDIA OPRESCU zice:

    MULTUMESC MULT.
    CEEA CE NE DARUIESTI ESTE NESPUS DE FRUMOS !

    Apreciază

Lasă un răspuns

