Eclipsa de Lună Plină ~ 07 August 2017 ~ Resetare

L’Aura Pleiadian

03 August 2017

Lună Plină în Vărsător și Eclipsă Lunară, 07 august 2017

O Resetare puternică.

Această Eclipsă de Lună marchează sfârșitul unei faze de Eclipse, care a început cu Eclipsa de Lună din Februarie 2017.

Acest impact va continua cu Eclipsa de Soare din 21 august 2017, până la Eclipsa de Lună din 31 ianuarie 2018.

Aceste energii sunt puternic TRANSFORMATOARE, disponibile pentru TINE, care îți vor trezi MAI MULT din Conștiința extinsă completă a Ființei de Lumină care Tu Ești.

Toate Relațiile PREGĂTITE pentru ÎNCHEIERE și o Resetare totală a EMOȚIILOR ~ sentimente ~ IUBIRE și relații LA TOATE nivelurile.

Succes ~ Libertate ~ Ascensiune.

 Jupiter pătrat cu Pluto legat de Soare și Lună.

Având în vedere că apar lucruri, folosește această MĂREAȚĂ oportunitate a CONȘTIENTIZĂRII, de la nivelul tău, pentru a elibera toate modurile de gândire și de existență depășite.

Soarele în opoziție cu Luna ~ Lună Plină ~ va aduce întotdeauna și zone de non-echilibru în conștiința ta, cu scopul de a te auto observa, de a te simți și de a elibera.

Această Lună Plină și Eclipsa vor fi resimțite cu câteva zile înainte de 07 August, ACUM.

Jupiter Dorind SUCCES ~ pe toate planurile, NOUL TU, Noul Țel, NOI nivele de relații în toate aspectele. Un Nou Început al unei relații.

Succesul, puterea și influența, care vin prin Inima ta, sunt ale tale.

Este posibil să influențeze potențial relațiile personale. Flăcări Gemene, UNIUNI eterne. Succes după succes combinând IUBIREA și transformarea în TINE.

Soarele Sextil cu Jupiter ~ Veselie, Fericire ~ Iubire! Extindere în toate zonele conștiinței tale = experiențele tale de Viață.

Luna în opoziție cu Marte ~ energie INTENSĂ folosită pentru reușită. IUBIRE intensă, sentimente.

Soare Conjunct cu Marte ~ ENERGIE Intensă. Eliberează prin focul Iubirii de Sine. IUBIRE Intensă.

Orice zonă, care are nevoie să fie Transformată, va fi transformată.

Această Lună Plină Sacră și Eclipsa Lunară ~ te influențează în interior. Modelul tău este înăuntru. În interiorul conștiinței tale.

Aceasta este o PUTERNICĂ RESETARE pentru TINE!

Eu primesc, Acum, abundența Vieții, Iubirii și Eu spun bun venit schimbărilor în viața mea, ACUM  ~ schimbări care ajustează Frecvența mea.

Eu îmi Deschid Inima, pentru a primi Iubire PERFECTĂ.

Iubire intensă transformatoare ~ Acum.

Eu mă Deschid și Eu Capitulez în fața puterii Superioare a Ființei Mele de Lumină – Care știe Tot Ceea Ce urmează să vină la mine.

Asta îmi aparține pentru eternitate.

Eu mă Deschid, pentru ca Eu să Primesc, ACUM.

Eu Sunt încărcată cu Iubirea eternă a Grației, care mă primește în această nouă Viață, Acum.

Eu Sunt Iubire și Eu Primesc ACUM.

În Iubirea eternă și Grație a Tot Ceea Ce Este ~ ACUM, Eu Sunt cu tine.

Link original:

Lunar Eclipse Full Moon in Aquarius, August 7th, 2017 ~ A RESET

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/08/04/eclipsa-de-luna-plina-07-august-2017-resetare/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Invocație 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în L’Aura Pleiadian și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Eclipsa de Lună Plină ~ 07 August 2017 ~ Resetare

  1. magdalena zice:

    Mulțumesc. Mulțumesc. Mulțumesc. O seară binecuvantata

    Apreciază

  2. Pingback: Eclipsa de Lună Plină ~ 07 August 2017 ~ Resetare | Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

Lasă un răspuns

