Astrologie Intuitivă: Pluto în Vărsător 2023-2043

Tanaaz

Forever Conscious

Era anul 2008 și stăteam pe patul prietenei mele, în timp ce ea se uita peste harta mea astrologică natală.

Nu mi-am citit vreodată harta mea natală.

Nici măcar nu mai văzusem o hartă natală, dar prietena mea mă ghida prin ea și îmi împărtășea cum Pluto tocmai intrase în semnul meu Capricorn și urma să se alinieze cu Stellium-ul meu în Capricorn.

Habar nu aveam despre ce vorbea, dar, pe măsură ce mi-a explicat, am devenit din ce în ce mai curioasă.

Nu a trecut mult până când m-am trezit în gaura de iepure a astrologiei.

Am vrut să înțeleg tot ce puteam despre Pluto și ce va însemna pentru mine în următoarele decenii.

Pluto a fost planeta mea de intrare în astrologie.

Pluto a devenit pasiunea mea.

Atunci când făceam citiri de astrologie pentru oameni, m-am uitat mereu la Pluto.

M-am simțit atrasă de această planetă misterioasă, care este adesea numită Lordul Lumii Subterane.

După ce am aflat că Pluto va lucra îndeaproape prin diagrama și viața mea, m-am simțit îngrijorată, dar încântată să călătoresc în lumea subterană pentru a crește, a înțelege și a deveni apropiată de tot ceea ce oferă.

În timpul perioadei lui Pluto în Capricorn, aceasta s-a aliniat cu Uranus, Saturn, Soare, Neptun și Mercur.

Dacă aveți o mulțime de planete în Capricorn, este posibil să fi experimentat ceva similar.

Inutil să spun că am devenit familiară cu Lordul Lumii Subterane în moduri transformatoare, de schimbare a vieții și distructive…

Toate lucrurile la care cred că ne putem aștepta într-o călătorie în lumea subterană.

Și acum iată-ne la capătul drumului, în timp ce Pluto se pregătește să-și încheie călătoria în Capricorn.

Energetica lui Pluto

Pluto este planeta transformării profunde.

Ea guvernează ciclurile morții și renașterii.

Energia sa este combustibilul care arde focul pentru a distruge și combustibilul care ajută cenușa să se ridice către ceva nou.

Pluto este subconștientul nostru, scheletele din dulap, lucrurile pe care le-am măturat sub covor.

Pluto este ora 03 dimineața, atunci când ești singur și lumea este liniștită.

Pluto reprezintă dorințele noastre cele mai profunde, temerile noastre cele mai profunde și programarea noastră subconștientă cea mai profundă.

Pluto lucrează în fundalul vieții noastre, mișcându-ne prin cicluri constante de moarte și renaștere, până când suntem transformați la potențialul nostru maxim.

Cât de mult îi permitem să-și facă magia, depinde de noi și de nivelul nostru de conștiință.

Pluto stârnește subiecte despre moarte și renaștere, ghidându-ne să ne simțim confortabil cu eliberarea, pierderea, curgerea și transformarea care au loc prin toate acestea.

Moartea poate fi un subiect de confruntare pentru aproape toți dintre noi, fie că vorbim despre ea la figurat sau la propriu.

Atunci când Pluto este activat, când Pluto este trezit în viețile noastre, deseori aduce ceva spre sfârșit.

Pluto ne ghidează, de asemenea, acolo unde se află puterea și poate ajuta la transformarea și schimbarea dinamicii puterii, atât la nivel individual, cât și la nivel colectiv.

De fapt, schimbarea semnelor planetei Pluto poate expune locurile în care puterea a fost abuzată și poate aduce o schimbare în putere.

Pluto se Mută din Capricorn în Vărsător

Pluto se află în Capricorn din luna Ianuarie 2008, dar acum, pe 23 Martie 2023, se va muta în Vărsător, pentru prima dată în peste 200 de ani.

Pluto va dansa între Capricorn și Vărsător până pe 19 Noiembrie 2024, când se va muta în siguranță în Vărsător, până în luna Martie 2043.

Pe măsură ce Pluto a călătorit prin Capricorn, a lucrat pentru a expune și a transforma problemele legate de afaceri mari, materialism, sectorul financiar, legi și de reglementări.

Acum, că se mută în Vărsător, vom vedea expunerea și transformarea în domenii legate de tehnologie, AI, comunitate, umanitarism și „oamenii”.

Poate una dintre cele mai mari schimbări, care se așteaptă să le vedem odată cu trecerea Pluto de la Capricorn la Vărsător, este mutarea puterii de la structurile ierarhice de sus în jos (Capricorn) la mai multă putere condusă de comunitate și de oameni (Vărsător).

Pluto în Vărsător

La nivel personal, Pluto activează o transformare într-un anumit domeniu al vieții noastre.

Această zonă va depinde de propria hartă natală, dar Pluto aduce adesea energia obsesiei, dependenței, renunțării, curgerii, morții, renașterii, transformării, secretelor expuse, chestionării vieții și a scopului vieții, luptei pentru putere, energia de a fi într-o poziție de putere sporită, a interesului pentru tabu și a intensității.

Dacă vă cunoașteți harta natală, puteți căuta pentru a vedea prin ce casă se va mișca Pluto în timp ce călătorește prin Vărsător.

Dar dacă nu vă cunoașteți harta natală, acordați atenție unde vă pot apărea aceste teme, deoarece este probabil să fie opera lui Pluto.

Rețineți totuși, deoarece Pluto tinde să ne afecteze la un astfel de nivel subconștient, de multe ori, doar, atunci când Pluto și-a încheiat călătoria prin zodiac, suntem cu adevărat capabili să identificăm prin ce lecții și transformări încerca să ne ghideze.

La nivel colectiv, Pluto în Vărsător va aduce, probabil, transformări legate de utilizarea tehnologiei și a inteligenței artificiale (AI), de relația noastră cu comunitatea, de obiectivele și visele noastre și de libertate.

Pluto în Vărsător poate, de asemenea, instiga un impuls sporit către autenticitate.

Indiferent de transformările pe care le experimentăm atât la nivel personal, cât și la nivel colectiv, sunt acolo pentru a ne muta într-o versiune mai profundă și mai trezită a adevăratului nostru sine.

Transformările sunt acolo pentru a aduce la suprafață o zonă a vieții noastre care este ascunsă, neexaminată și nevăzută și pentru a o expune într-un fel, astfel încât să putem transcende și evolua.

Predicții pentru Pluto în Vărsător

Câteva dintre previziunile mele pentru această călătorie de 20 de ani…

O trecere de la liderii individuali la grupuri de conducere

Împingere accentuată pentru a vă exprima individualitatea

Transformarea de sus în jos a structurilor de putere din afaceri și guvern

O concentrare mai mare pe construirea comunității

Mentalitate de turmă sau „gândire în grup”

Tactici de control al minții prin tehnologie

Boom-ul (explozia) tehnologiei/AI

Companiile de tehnologie câștigă mai multă putere

Expunerea practicilor umbrite ale companiilor de tehnologie

Marile companii de tehnologie pierd puterea

Tehnologia microcipului

Idei/tehnologii experimentale sau revoluționare

Evoluții revoluționare în medicină

Noi abordări ale medicinei folosind sunetul, undele radio și laserele

Creșterea practicilor alternative de vindecare

Monede/criptomonede curente descentralizate

Un nou internet – Web3

Proprietatea conținutului online

Apariția puternică a roboticii și a inteligenței artificiale (AI)

Link original: AICI

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Puteți copia și reposta acest material, cu rugămintea să publicați proveniența traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în Tanaaz și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu