Caruselul Vietii

Când m-am trezit din visul copilăriei,
Realitatea…mi-a frânt aripile Inocenţei,
Provocându-mă să desluşesc misterul Vieţii
Şi să-mi însuşesc rolul Existenţei mele.
În faţa acestui spectacol, al propriei Iniţieri…
Sufletul… a devenit un martor tăcut
Al debutului meu în labirintul Sorţii,
Şlefuindu-mi conştiinţa clipă de clipă.
În toată acestă scenetă a trăirilor umane,
Mi-am explorat profunzimile Spiritului,
Dând Viaţă şi sens sentimentelor întrupate,
Inspirând în fiinţa mea Bucuria…dar şi suferinţa.
“Timpul…mi-a demonstrat vremelnicia Vieţii,
Fericirea…m-a făcut să înteleg agonia tristeţii,
Adevărul…mi-a argumentat slăbiciunea minciunii,
Dragostea…mi-a dezvăluit izvoarele şi sensul urii,
Blândeţea…mi-a expus cicatricile cruzimii,
Iubirea…m-a eliberat din abisul singurătăţii,
Credinţa…mi-a dat rezistenţă în arena realităţii.”
Astfel, am învăţat că fiecare clipă… e o provocare
În a-mi modela conturul propriului Univers.
Orice pas înainte…l-am considerat o victorie,
Iar înfrangerile….lecţii ce mi-au întărit răbdarea.

Caruselul Vietii

Caruselul Vietii

 

 

 

 

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în Poezii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Caruselul Vietii

Lasă un comentariu