Meditația Ho’Oponopono

 

Mulțumesc, Suflet Divin, Victor Catalin, pentru această meditație!

Acasă

Pentru a curăța subconștientul de toată încărcătura emoțională adunată în el, spune de mai multe ori pe zi cuvintele cheie Ho’oponopono:

Îmi pare rău,

Te rog, iartă-mă,

Eu îți mulțumesc,

Eu te iubesc!

Afirmă Acum:

* Eu mă declar în Pace cu toate ființele de pe Pământ și cu cele cu care Eu nu mi-am rezolvat neînțelegerile …

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

* Eu îi eliberez pe toți cei care am crezut că mi-au făcut rău sau m-au tratat nedrept, pentru că, pur și simplu, Eu îmi întorc ceea ce le-am facut Eu în trecut, în altă viață sau în alt timp …

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

* Deși, uneori, îmi este greu să iert pe cineva, Eu Sunt cel care cere iertare acelei persoane, Acum, pentru acea situație din momentul respectiv …

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

* Pentru acest spațiu sacru în care locuiesc Acum și în care nu Eu mă simt confortabil

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

Pentru relația aceea dificilă, din care am păstrat amintiri neplăcute …

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

* Pentru ceea ce-mi nu-mi place din viața mea prezentă, din viața mea trecută, din munca pe care o desfîșor sau din mediul meu, Eu rog Divinitatea să curețe în mine, ceea ce contribuie la lipsurile mele …

Îmi pare rău,Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

Dacă experimentezi anxietate, griji, frică, tristețe, nostalgie, durere, suferința, spune:

Eu îmi iubesc amintirile, Eu Sunt recunoscător/recunoscătoare, pentru șansa de a vă elibera și a mă elibera ….

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

* În această clipă când Eu spun că Te iubesc, Eu mă gândesc la sănătatea mea emoțională și la cea a tuturor ființelor dragi .. te iubesc!

*Pentru nevoile mele și pentru a învăța să aștept liniștit/liniștită, fără frică, Eu imi recunosc amintirile, Aici …

Îmi pare rău, Te rog, iartă-mă, Eu îți mulțumesc, Eu te iubesc!

Contributia mea la vindecarea Mamei Pământ

Iubită Mamă Pământ, care ești Eu … Dacă Eu sau familia mea, rudele mele sau strămoșii mei, te-am rănit prin gânduri, cuvinte, fapte și acțiuni, de la începutul creării noastre și până în prezent, Eu îți cer iertare, lasă ca acestea să se curețe, să se purifice, să se elibereze și elimină toate amintirile, blocajele, vibrațiile negative și transmută aceste energii impure, în Lumină … Și Așa Este!

La final îți aduc la cunoștință, că aceste cuvinte, acest mesaj, este contribuția mea la sănătatea ta emoțională care este și a mea!

Acum Eu știu foarte bine că în măsura în care Tu te vindeci, mă vindec și Eu, de aceea în acest moment, Eu îți spun că:

ÎMI PARE RĂU pentru amintirile dureroase pe care le împărtîșim,

EU ÎȚI CER IERTARE pentru că drumul meu s-a intersectat cu al tău pentru vindecare,

EU ÎțI MULTUMESC pentru că ești Aici pentru mine și

EU TE IUBESC pentru că Tu ești oglinda amintirilor mele.

Noapte bună ființe dragi

 FII BINECUVÂNTAT/Ă

 Sursa:

Acasă

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în Ho'oponopono, Meditatii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Meditația Ho’Oponopono

  1. Pingback: Cancerul, boala complet vindecabila - Codurile Vietii 888

  2. Pingback: Cancerul, boala complet vindecabila – CodurileVietii888

  3. Pingback: Cancerul, boala complet vindecabila - CodurileVietii888

  4. Monica zice:

    Mi-a placut extrem de mult acest video, era minunat sa il ascult zilnic. Oare il va repune pe youtube? 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu