11.11.2017 – Ritual și Semnificație Spirituală

1111

 Tanaaz

În numerologie, 11 este considerat un Număr Maestru și se spune că are o vibrație angelică, care face să se manifeste mai ușor dorințele și visele.

11 este, de asemenea, considerat a fi numărul trezirilor spirituale și semnifică înălțarea conștiinței.

În a 11-a zi a lunii a 11-a, această energie este amplificată, făcând această dată extrem de magică și de bun augur pentru noi toți.

Când vedeți frecvent 11:11 pe ceas sau când sunteți atras de modele repetitive ale numărului 11, acesta indică, deseori, o schimbare sau o trezire care se apropie la orizont.

Îngerii, ghizii spirituali și Universul folosesc, de asemenea, numerele ca modalitate de conectare și comunicare, iar 1111 este frecvent utilizat de ființele Divine pentru a vă ajuta să vă îndreptați în direcția cea bună și pentru a ilumina calea  pe care mergeți

1111 este despre intrarea în aliniere, astfel încât voi să puteți merge pe cea mai înaltă cale și să fiți un corespondent vibrațional pentru tot ceea ce aveți nevoie, vreți și doriți.

Acest lucru face 11/11, momentul perfect pentru a face un ritual sau, chiar, pentru a petrece câteva momente, gândindu-vă la ceea ce doriți să aduceți în viața voastră.

2017 este un an de număr 1 în numerologie, ceea ce înseamnă că accentul pentru 11/11, din acest an, vizează crearea de noi începuturi și starturi noi.

Cu toții suntem chemați să ne gândim la ce lucruri noi vrem să manifestăm și la ce noi scopuri, vise sau dorințe vrem să creăm pentru noi înșine.

Suntem cu toții chemați să începem un nou capitol și să ne pivotăm, să ne schimbăm sau să ne transformăm viețile, pășind într-o nouă direcție.

Pentru unii dintre noi, călătoria din 2016-2017 a adus o revizie generală a vieții, schimbări uriașe și transformări.

Pentru alții, schimbările au fost subtile sau, poate, au avut loc la un nivel mai profund, subconștient.

În acest sezon din Noiembrie, probabil că voi vă acordați timp să reflectați asupra anului care a trecut și să onorați cât de mult v-ați schimbat, ați schimbat și ați crescut.

Onorați schimbările, sfârșiturile și renașterile care au avut loc și întrebați-vă:

Cum pot să evoluez cel mai bine, în baza circumstanțelor actuale din viața mea?

Datorită faptului că 2017 este un an de număr 1, 11/11/2017 deține vibrația de 11111. Acest model sacru al celor cinci numărul 1 înseamnă creativitate, distracție, abundență și bucurie.

Toți suntem chemați să devenim creativi și să gândim mai mult.

Toți suntem chemați să învățăm să ne jucăm din nou și să ne relaxăm în bucuria și provizoratul vieții.

Viața este, într-adevăr, un joc, dar uneori dramatizăm și suntem prea serioși, uitând să ne jucăm!

O parte din energia din 11/11, a acestui an, este de a învăța cum să vă jucați și să fiți creativi cu viața voastră.

Această vibrație ne cheamă să manifestăm mai multă bucurie, veselie și oportunități de a deveni creativi.

Această vibrație ne cheamă să căutăm lucruri care ne fac fericiți și să ne reamintim importanța jocului.

11 noiembrie 2017 este un moment puternic de manifestare și de a începe să creăm o viziune mai luminoasă pentru viitor.

Este momentul perfect pentru a stabili o intenție cu privire la ceea ce doriți să creați în viața voastră și, apoi, pentru a lucra la realizarea acesteia în realitate.

Iată un ritual pe care îl puteți folosi pentru inspirație 

Pentru efectul cel mai puternic, faceți acest ritual pe 11 noiembrie 2017, la orele 11:11 am.

Pasul 1: Începeți să scrieți liber, timp de 11 minute, despre toate lucrurile care aduc bucurie în viața voastră.

Ele pot fi lucruri care în prezent vă aduc bucurie sau lucruri pe care doriți să le aduceți în viața voastră în viitor.

Atunci când scrieți liber, ideea este să continuați să scrieți fără a ridica stiloul de pe pagină.

Chiar dacă nu știți ce să scrieți, mențineți stiloul în mișcare, scriind orice vă vine în minte.

Îngăduiți-vă să scrieți orice, pentru a menține stiloul în mișcare.

Pasul 2: După ce ați scris timp de 11 minute, citiți ceea ce ați scris și evidențiați toate lucrurile care vă aduc bucurie și cuvintele senzaționale pe care le-ați împărtășit. Aceste cuvinte și activități vă vor oferi indicii cu privire la locul în care este benefic să vă concentrați energia și timpul.

Pasul 3: Alegeți 3 dintre cele mai expresive cuvinte sau activități care rezonează cel mai bine cu voi și, apoi, le scrieți pe o foaie separată de hârtie.

Acum, plasați-vă mâinile în dreptul inimii și repetați pentru fiecare sentiment / activitate :

„Eu îmi îngădui să simt / fac … …

Eu îmi îngădui să aduc mai mult din această energie în viața mea, începând de astăzi”.

Pasul 4: Acum închideți ochii și imaginați-vă cum arată viața voastră, atunci când aduceți toată această minunată energie.

Vizualizați că atingeți tot ceea ce doriți și că vă simțiți bucuroși și fericiți.

Meditați la toate acestea, timp de 11 minute.

Dacă aveți probleme cu vizualizarea, puteți, de asemenea, să faceți un alt flux liber de scriere, timp de 11 minute.

Pasul 5: Concentrați asupra viziunii, scrieți o intenție clară pentru ceea ce doriți să manifestați în viața voastră.

Încercați să surprindeți într-o propoziție, succint, ce emoții, sentimente și lucruri doriți să aduceți în viața voastră.

Acest lucru vă va ajuta să trimiteți o dorință clară către Univers.

Aici sunt câteva exemple:

„Intenția mea de a evolua, este să aduc mai multă energie relaxantă și liniștită în viața mea, pentru a mă simți aliniat(ă) și conectat(ă) la cea mai înaltă cale.

Intenția mea de a evolua, este de a îmi îngădui să mă joc și să mă simt, din nou, tânăr(ă) și bucuros(ă).

Intenția mea de a evolua, este să îmi ascult și să îmi onorez intuiția, pentru a  avansa în cariera mea și pentru a aduce mai multă abundență.

Intenția mea de a evolua, este să îmi deschid Inima către o nouă Iubire și să împărtășesc amintiri noi cu ceilalți.”

Nu există bine sau rău atunci când este vorba de intenția voastră, încercați, doar, să vă exprimați într-un mod pozitiv.

Odată ce aveți intenția, păstrați-o acolo unde o puteți vedea în mod regulat sau spuneți-o cu voce tare de câteva ori.

Pasul 6: Mulțumiți Spiritului vostru și încheiați cu mantra:

„Eu Sunt aliniat(ă),

Eu Sunt Unul,

Eu Creez Viața Căii mele cele mai înalte, unde toate dorințele mi se împlinesc.

Mulțumesc. Mulțumesc. Mulțumesc.”

Link original:

Ritual and Spiritual Significance of 11/11/2017

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

11.11.2017 – Ritual și Semnificație Spirituală

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în Tanaaz și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 11.11.2017 – Ritual și Semnificație Spirituală

  1. Vlasceanu Anisoara zice:

    Multumesc Multumesc Multumesc!

    Apreciază

Lasă un comentariu