2018 – Următoarea Etapă a Ascensiunii

Maestrul Kuthumi

prin

29 Decembrie 2017

Natalie-banner

Bine ai venit la un nou ciclu de energie și viață!

Tu ești ființă vie și energie care se transformă în mod constant.

Tu nu rămâi la fel, tu evoluezi întotdeauna și tu te înzestrezi cu Creatorul din tine, chiar și atunci când tu te simți îndepărtat de Divinitate.

Datorită transformării tale constante, tu ești unul dintre cele mai frumoase aspecte ale Pământului.

Omenirea este atât de uimită să observe căile pe care mulți aleg să le urmeze și care pot fi o provocare și, totuși, frumusețea care iese din interiorul fiecărui Suflet este uimitoare.

În timpul actualei etape a Ascensiunii, Eu, Maestrul Kuthumi și toți Maeștrii Ascensionați, noi suntem încântați să împărtășim și să exprimăm recunoștința noastră față de umanitate, cu cea mai profundă Iubire și devotament față de toți.

Te rugăm să primești energia noastră și, pe măsură ce faci acest lucru, noi te încurajăm să îți recunoști măreția interioară.

Măreție

Acordă-ți un moment să îți descoperi măreția!

Imaginează-ți măreția ca fiind cea mai strălucitoare scânteie de Lumină din interiorul tău.

Observă scânteia de Lumină care se extinde și recunoaște modul în care măreția ta influențează și transformă întreaga ta ființă, chiar și gândurile, emoțiile și acțiunile tale.

Tu te conectezi cu cel mai uimitor, cel mai inspirat aspect al tău, tu te conectezi cu strălucirea și cu radianța Creatorului.

Concentrarea pe măreția ta, pe strălucirea și influența asupra ființei tale este ceea ce noi încurajăm Acum și pe parcursul întregului an 2018.

Acest focalizare îngăduie o trezire, care are loc în întreaga ta ființă, descărcând mai multă Lumină în ființa ta.

Te încurajează să te conectezi cu magia, cu sincronicitățile, cu oportunitățile minunate și cu susținerea Creatorului.

Conectarea cu aceste calități sacre îți îngăduie să devii o parte naturală și organică a fluxului Divin al Creatorului.

Multe Suflete de pe Pământ au ajuns într-o etapă de eliberare a unui volum mare de bagaje și de răni vechi și, astfel, au libertatea de a se conecta la calitățile și abilitățile sacre ale Sufletelor lor.

Odată cu deschiderea și trezirea energiei tale, tu vei putea recunoaște oportunități minunate în cadrul talentelor și abilităților tale spirituale, care depășesc imaginația actuală.

Cu cât te conectezi mai profund la măreția ta interioară, cu atât, tu vei descoperi mai mult în interiorul ființei tale, vei recunoaște abilitățile pe care le-ai dorit dintotdeauna și multe altele.

Susținere

În 2018, noi te încurajăm să continui să experimentezi, să înțelegi și să pui în practică Serviciul tău Divin, însemnând că tu, ca ființă sacră îi susții pe ceilalți ca și pe tine însuți.

Noi dorim ca toți să experimenteze în anul 2018 prezența superioară a Creatorului, simțind, în mod special, sprijinul imens pe care Creatorul îl împărtășește și îl acordă fiecărei ființe.

În calitate de Maeștri Ascensionați, misiunea noastră constantă este de a dizolva prezența separării.

Pe măsură ce tot mai mulți oameni de pe Pământ se deschid să primească sprijinul Creatorului, simțindu-l ca pe o fundație și ca pe un nucleu constant în interiorul ființei lor, aceasta va crea o vindecare extraordinară și împuternicită pentru toți.

Atunci când toate ființele simt, cu adevărat, sprijinul și Iubirea Creatorului în interiorul ființei lor, acel moment va influența realitatea lor într-un mod strălucit și minunat.

Se va schimba perspectiva și abordarea, în primul rând la nivel personal, a tuturor ființelor și, apoi, față de ceilalți, aducând compasiune și uniune în toate.

Comunicare

Odată cu prezența măreției tale interioare și a aprofundării sprijinului Creatorului care se strecoară în Tot Ceea Ce Tu Ești, se va manifesta o mai mare experiență de comunicare.

Ființele Stelare trimit cantități imense de energie pe Pământ și omenirii, mai ales la începutul anului 2018.

Ei doresc să reînnoiască prietenia, pacea și încrederea între Ființele Stelare și umanitate.

Energia lor va determina o dezvoltare în abilitatea ta de a comunica.

Dacă Sufletul tău dorește să comunice cu tine însuți mai mult sau, poate, cu ceilalți, cu ghizii sau cu planurile interioare, atunci, orice ai avea nevoie, se va manifesta pentru tine.

Este important să te încurajezi în anul 2018 să cauți noi modalități de a te exprima și de a comunica adevărul, acest lucru putând fi realizat prin activitatea zilnică sau prin proiecte creative.

Cu cât te concentrezi mai mult pe exprimare, împărtășind adevărul și comunicând, mai ales, din adâncul Sufletului tău, cu atât mai ușor vei descoperi procesul tău de Ascensiune pe parcursul anului 2018.

Tu vei descoperi, de asemenea, un sentiment superior al împlinirii, al mulțumirii și al certitudinii în interiorul tău, fiind ceea ce te va încuraja să ai încredere în tine, în abilitățile tale și să pătrunzi în realitatea ta spirituală cu o viteză superioară.

Se poate manifesta și un sentiment de adâncire a păcii.

Ființele Stelare doresc să sprijine multe ființe în experiența păcii interioare, în special între tine și realitatea omenirii / terestră.

Invocare pentru Accesarea Măreției Tale Interioare

„Eu Sunt măreția mea,

Eu atrag măreția mea,

aducând-o, cu Iubire și cu putere, la suprafața ființei mele, pentru experiența și înțelegerea mea.

Eu Sunt pregătit(ă) să-mi recunosc strălucirea și radianța Creatorului din mine, știind că, această energie magică influențează ființa și realitatea mea, în cele mai frumoase, minunate și interesante moduri.

Măreția mea este adevărul meu și Eu o onorez Acum.

Eu te rog, Maestre Kuthumi, pe voi, Maeștri Ascensionați, să mă ajutați să mă conectez cu măreția mea interioară, la cel mai profund nivel adecvat mie.”

Invocarea pentru Accesarea Sprijinului Creatorului

„Maestre Kuthumi, Eu te rog să mă ajuți să fiu receptiv(ă) la sprijinul constant care vine de la Creator și care mă îmbrățișează etern.

Pe măsură ce Eu primesc, Eu experimentez, în interiorul meu, prezența crescândă a sprijinului Creatorului,

Eu accept, cu toată Inima, sprijinul Creatorului, Acum,

în Tot Ceea Ce Eu Sunt, în realitatea și în țelul meu pe Pământ.

Fie ca sprijinul Creatorului să entuziasmeze întreaga mea ființă, creând transformări magice care dezvăluie adevărul meu.

Eu îți mulțumesc.”

Invocarea pentru Dezvoltarea Abilităților Comunicare

„Maestre Kuthumi, Maeștri Ascensionați și Ființe Stelare, Eu doresc să-mi dezvolt abilitățile de comunicare, fiind îndrumat și instruit de Sufletul meu.

Îngăduiți-mi să conștientizez capacitatea mea naturală de comunicare, conectându-mă la un nivel mai profund cu Tot Ceea Ce Este Creatorul,

Simțind o uniune deplină cu toți, precum și o capabilitate superioară de a-mi exprima adevărul cu ușurință și perfecțiune.

Eu Sunt pregătit(ă) să împărtășesc adevărul meu, știind că aceasta este o experiență minunată și impresionantă.

Eu Sunt un maestru în comunicare. ”

Declararea Intenției pentru Anul Nou

Susținând în mintea ta măreția Creatorului din tine, fiind, în permanență, susținut de Creator și experimentând o dezvoltare a abilităților tale de comunicare, cum dorești să manifești aceste calități în viața ta, în anul 2018?

Ce dorești să experimentezi?

Cum va influența, măreția, realitatea voastră?

În ce mod dorești să îți dezvolți abilitățile de comunicare?

Ce dorești să aducă la îndeplinire în ființa și în realitatea ta, sprijinul Creatorului?

Cum dorești să fii în Serviciul Divin pentru tine și pentru lume?

Reflectă la aceste întrebări și crează o intenție, scrie o scrisoare către Creator sau concentrează-te asupra unei viziuni care statuează oportunitățile minunate pe care dorești să le experimentezi în anul 2018.

Eu Sunt prezent alături de tine,

Maestrul Kuthumi

Link original:

https://www.omna.org/the-most-recent-channeling-from-the-sacred-school-of-omna/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

2018 – Următoarea Etapă a Ascensiunii

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în Maestrul Kuthumi, Natalie Glasson și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu