Lună Plină în Berbec 15/16 octombrie 2016 ~ Călătorie prin Valurile intense

Lună Plină în Berbec

De L’Aura Pleiadian

Luna Plină este în Berbec și este puternică.

16 octombrie 2016, orele 07:24 (ora României).

Soarele este în conjuncție cu Luna, cu Recolta a ceea ce a început pe Lună Nouă, pe 30 septembrie, Lună Nouă care a fost un portal pentru Transformare.

Te rog să te relaxezi și să primești Activarea, care este dincolo de timp și spațiu, încă prezent, AICI, ACUM.

Ce a avut loc în viața ta începând cu Luna Nouă din 30 septembrie 2016?

Caută adânc în interiorul tău și iubește emoțiile din interiorul tău, toate părțile din tine, care nu sunt aliniate cu Bucuria și Fericirea ta – acesta este procesul de finalizare, de purificare a amintirilor subconștiente.

Recolta a tot ceea ce este în tine.

Energiile de transformare ale jocului cu această Lună Plină sunt conducte puternice de transformare interioară.

Aceste modificări se pot simți pozitiv sau negativ. Ceea ce are loc, este parte din transformarea ta.

Dacă aceste modificări apar negativ, totul este pentru eliberarea lor, pentru purificarea memoriei. Totul este pentru libertatea ta interioară, pentru Ascensiunea ta.

Luna Plină va fi în conjuncție cu Uranus.

Soarele în opoziție cu Uranus.

Marte în conjuncție cu Pluto.

Cuadratură Mercur-Pluto

Cuadratură Mercur-Marte.

Sextil Mercur-Saturn.

Cuadratura Mercur-Marte și Pluto poate scoate la suprafață furie, violență și agresiune, care urmează să fie VINDECATE și purificate în interiorul tău.

Cu alte cuvinte, toate distorsiunile de energii ale Divinului Tu sunt purificate permițând Sinelui tău Suprem Divin să strălucească prin tine, mai clar și într-o mod coeziv, care curge.

Ce înseamnă asta?

Fii pregătit(ă) pentru o lucrare interioară profundă, pentru o transformare interioară profundă.

Acest lucru l-ai putea simți ca și cum ai fi măturat(ă) de valuri, mai presus de controlul tău.

Această eliberare și călătorie pe valuri, care apar în tine, este terapia Iubirii Veșnice, Sinele tău Superior TU, care este atât de dornic să își aprindă Lumina în interiorul tău și în toate circumstanțele care alcătuiesc realitatea ta.

Aceasta este călătoria care ești Tu.

Aceasta este călătoria de eliberare și de îngăduire ca totul să fie purificat în conștiința ta.

Grația este întotdeauna disponibilă și tu poți simți acest lucru ca fiind Pacea care este în tine.

Prezența – Sinele tău Suprem, care este Slava Prezenței Tu, indiferent de ce se întâmplă în jurul tău.

Călătorind pe aceste valuri INTENSE, prin dorința conștientă de a fi Lumina pentru Tine, este procesul prin care tu pășești în Ascensiunea ta. În realitate, această stare purificată de a fi care există DEJA, este pentru ca tu să obții accesul la momentul ACUM.

O binecuvântare a Lunii Pline, în timpul călătoriei pe aceste valuri.

Respiră și Primește DEPLIN, Inima Conștiinței tale așteaptă activarea ta totală, TU, cel (cea) pe Deplin Inițiat(ă), trăiește ca UNICUL (UNICA) ce ești.

Eu Sunt Complet(ă) și Eu primesc inițierea în A Fi Cel (Cea) care călătorește pe valuri ca și LUMINA Eternă Constantă, care EU SUNT, ACUM.

Chakrele mele și CORPUL MEU DE LUMINĂ se Aliniază cu această Lumină Veșnică și Eu Sunt Încărcat(ă) cu Lumina Beatifică, ACUM.

Corpurile mele: mental, emoțional, fizic și spiritual, Păstrează această Prezență, cu o intensitate care EMITE CONCRET această Lumină ca și Ființa Divină care EU SUNT, pentru totdeauna.

Eu primesc, Eu rămân alături de Sinele meu Divin, cu valurile a TOT  ceea ce este pregătit să se ridice la suprafață, în conștiința mea, ACUM.

Eu Sunt Iubirea care purifică aceste amintiri, Eu mă Înalț în Ascensiunea mea ca și Sinele Suprem care EU SUNT, ACUM și pentru totdeauna.

Așa Și Este!

Eu Sunt cu TINE, în Iubire Veșnică și Harul a Tot Ceea Ce Este! ACUM!

Dragoste Eternă și Fericire!

Link original:

Full Moon in Aries October 15th/16th, 2016 ~ Riding the Intense Waves

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Lună Plină în Berbec 15/16 octombrie 2016 ~ Călătorie prin Valurile intense

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Meditație:

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în L’Aura Pleiadian, Luna Noua - Luna Plina și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Lună Plină în Berbec 15/16 octombrie 2016 ~ Călătorie prin Valurile intense

  1. Pingback: Eclipsă de Lună și Lună Plină în Leu- 11 Februarie 2017 – Prefacere sau Înălțare | Lumină și Iubire

Lasă un comentariu