Eclipsă de Lună și Lună Plină în Leu- 11 Februarie 2017 – Prefacere sau Înălțare

L’Aura Pleiadian

L'Aura Pleiadian

Luna Plină în Leu, 11 februarie 2017, orele 02:33.

Eclipsa de Lună, 11 Februarie 2017, orele 02:43,

aduce o completare la ceea ce a început odată cu Eclipsa Solară din 01 septembrie 2016.

Soare în opoziție cu Luna, aduce un răspuns emoțional, sporit, relațiilor și atmosfera emoțională a crescut odată cu impactul Eclipsei Lunare.

Jupiter în opoziție cu Uranus va aduce o nouă intensitate acestei oportunități pentru transformare.

Toate Pariurile sunt oprite, ca să spunem așa.

Prefacere sau Înălțare

Nu mă înțelegeți greșit, există magie mistică în joc, în timpul prefacerilor.

Cum te pregătești pentru ceea ce va veni.

Acest lucru poate aduce schimbări bruște incredibile, după care ai tânjit.

Sau o situație atingând un vârf pentru tine, cu care ai de-a face, în cele din urmă.

Cu cât te simți mai restrâns, în legătură cu ceea ce urmează să vină în timpul acestui eveniment energic, cu atât mai mare va fi impactul emoțional și puterea disponibilă pentru tine, pentru transformarea ta ~ prin aceasta.

Nu există lucru, cu adevărat, extern. Este modul în care te simți, mod care este pentru schimbare.

Lucrurile se pot simți ca fiind scăpate de sub control și acesta este un lucru bun.

Pentru a te extinde în nivelurile conștiință, temerile și convingerile sunt eliberate.

Cineva m-a întrebat recent despre potențialul unei schimbări de linie temporală sau al unei schimbări de timp.

Acest lucru este, Întotdeauna, disponibil pentru tine și, cu siguranță, deschiderea și activarea a ceea ce urmează să fie eliminat în timpul acestei Luni Pline și al Eclipsei Lunare este ( în Planul Sufletului tău) și, trecând prin acest proces, în timp ce, într-adevăr, este prezent, poate fi un Salt Cuantic și poate conduce la o schimbare de linie temporală pentru tine. (mai mult despre schimbări temporale, în curând)

Acesta este motivul pentru care nu putem forța o schimbare cu oricine. Depinde de ei, și de Planul Sufletului lor.

Momentul este potrivit pentru toată lumea, atunci când tu ești pregătit, tu ești pregătit.

Este o inițiere PERSONALĂ într-un un nivel superior de conștiință.

Odată ce ai completat un nivel de curățare, începe o inițiere și tu intri într-o nouă linie temporală și mergi la nivelul următor ~ la expansiunea Conștiinței.

Este vorba despre ce este în tine și nu are nimic de a face cu circumstanțe externe.

Circumstanțele externe pot fi trăgaciul aceste emoții. Acele temeri.

Așadar, curățarea a tot ceea ce a apărut pentru tine în Septembrie 2016.

Amintiri care urmează să fie eliberate.

Tu pășești în întruchiparea Sinelui tău Înalt.

Înălțarea ta. O Prefacere sau o Înălțare. Sau amândouă?

Rămâi Prezent și Fii pregătit.

Nu există nici o limită a ceea ce se poate schimba în tine. Care poate fi nivelul tău următor.

Este interesant, antrenant și vor fi multe surprize.

Așa că, respiră.

Respira adânc și în acest moment.

În Gloria Supraveghetorilor Divini.

Și acolo vei fi ~ Unit(ă) cu Divinul tău, Stăpânul (a) FORMEI ~ toate ACUM.

Respiră și primește.

Lună Plină și Eclipsă de Lună

 

Link original:

Lunar Eclipse and Full Moon in Leo, February 10th, 2017 ~ Upheaval or Elevation

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Eclipsă de Lună și Lună Plină în Leu- 11 Februarie 2017 – Prefacere sau Înălțare

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Meditație Audio:

 

Meditația poate fi făcută de fiecare dată când este Lună Plină
Voce: Dida Aurelia
Meditație preluată de la L’Aura Pleiadian http://www.pleiadiandelegate.com/

Eu Sunt Complet(ă) și Eu primesc inițierea în A Fi Cel (Cea) care călătorește pe valuri ca și LUMINA Eternă Constantă, care EU SUNT, ACUM.
Chakrele mele și CORPUL MEU DE LUMINĂ se Aliniază cu această Lumină Veșnică și Eu Sunt Încărcat(ă) cu Lumina Beatifică, ACUM.
Corpurile mele: fizic, emoțional, mental și spiritual, Păstrează această Prezență, cu o intensitate care EMITE CONCRET această Lumină ca și Ființa Divină care EU SUNT, pentru totdeauna.
Eu primesc, Eu rămân alături de Sinele meu Divin, cu valurile a TOT ceea ce este pregătit să se ridice la suprafață, în conștiința mea, ACUM.
Eu Sunt Iubirea care purifică aceste amintiri, Eu mă Înalț în Ascensiunea mea ca și Sinele Suprem care EU SUNT, ACUM și pentru totdeauna.
Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!
Eu Sunt cu TINE, în Iubire Veșnică și Harul a Tot Ceea Ce Este! ACUM!
Dragoste Eternă și Fericire!

Lună Plină în Berbec 15/16 octombrie 2016 ~ Călătorie prin Valurile intense

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în L’Aura Pleiadian și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Eclipsă de Lună și Lună Plină în Leu- 11 Februarie 2017 – Prefacere sau Înălțare

  1. magdalena zice:

    si eu te iubesc si-ti multumesc cu recunostinta pentru toate lucrurile extrem de interesante pe care le traduci.Sa fii binecuvantata.

    Apreciază

  2. Pingback: Eclipsa de Lună Plină ~ 07 August 2017 ~ Resetare | Lumină și Iubire

Lasă un comentariu