11*11*11 Uniunea cu Sinele Suprem

ADN

 

Prezență Divină, Tot Ceea Ce Este și Voi, Arhangheli ai Luminii,

Prezență Divină, Tot Ceea Ce Este și Voi, Arhangheli ai Luminii,

Prezență Divină, Tot Ceea Ce Este și Voi, Arhangheli ai Luminii,

Eu Sunt pregătit(a) să fiu călăuzit(ă) prin intermediul acestui Portal 11:11:11 – Portal al Timpului,

Eu mulțumesc și Eu cer Luminii Iubirii Divine să aducă Armonie în câmpul meu energetic.

Eu eliberez de bună voie credințele vechi, pentru a putea păși ferm și pentru a circula liber(ă) prin porțile către Conștiința Uniunii.

Eu mulțumesc și Eu cer ca întreg câmpul meu energetic să fie încărcat cu puterea Iubirii Divine, cu Armonie și Pace.

Eu mulțumesc și Eu cer să primesc, să radiez tăria și curajul de a întruchipa această Lumină Divină, să ancorez prezența Iubirii, Păcii și Vindecării pe Pământ și să ajut la evoluția sa.

Eu mulțumesc și Eu mă alătur Forțelor Angelice și milioanelor de ființe care lucrează în Lumina Lui Dumnezeu, așa cum noi suntem călăuziți prin Portalul 11:11:11

Eu știu că dacă Unul este înălțat, Toți sunt înălțați.

Eu mulțumesc și Eu îngădui noilor modele de energie ale Luminii înălțate să angajeze structura mea umană în desăvârșirea Unimii ~ Uniunii cu Divinitatea, în interiorul ființei mele.

Eu mulțumesc și Eu traversez Porțile pline de Lumină, simțind îndrumarea voastră și știind că această conștientizare iubitoare, a unor noi oportunități în viața mea, este prevăzută în fiecare moment, cu fiecare bătaie a Inimii mele.

Eu mulțumesc, Eu mă trezesc în Lumina voastră și Eu îmbrățișez Darurile Divine oferite mie, Acum, cu recunoștință supremă.

Eu mulțumesc pentru conexiunea Divină cu o viață mai bună și Eu primesc cu recunoștință acest lucru.

Eu Sunt onorat(ă) să ancorez această Lumină pe Pământ, așa cum prezența Naturii așteaptă conștientizarea mea.

Îmbrățișați-mă cu Iubire și călăuziți-mă atunci când Eu pășesc prin acest Portal, spre conștientizarea dimensională 5D, pentru a  putea folosi Iubirea Divină în folosul Vieții, Păcii și Bucuriei din ființa mea și pentru a fi o binecuvântare pentru Pământ.

Pentru aceasta și pentru toate binecuvântările voastre,

Eu Vă mulțumesc.

Eu Vă Mulțumesc.

Eu Vă Mulțumesc.

Așa Să Fie,

Să Fie Așa.

Amin

Noile nivele de conștientizare dimensională 5D, care sunt disponibile dincolo de această poartă de acces, pot avea un impact asupra tuturor aspectele ființei tale.

Ți s-a oferit o cale susținută și eliberatoare prin aceste portaluri înălțate, un teritoriu nou pentru creșterea Sufletului tău pe Pământ.

Portalul 11:11:11 este un moment suprem, însă evoluția care aduce Lumina Divină în interiorul tău, în timpul acestui moment, este un dar de la o Realitate Atemporală, care este în Armonie cu Tot Ceea Ce Există în Viață.

Așa Și Este.

Sursa:

11:11 Poarta de acces către Conștiința Uniunii

 

Despre Light&Love ~ Lumină și Iubire

Fie ca din Inima voastră să erupă Iubire necondiționată, Fie ca mințile voastre să fie iluminate de Pace infinită, Fie ca trupul să vi se inunde cu Lumina Esenței voastre, Fie ca toți cei pe care-i atingeți în această viață, prin gânduri, cuvinte și fapte, să fie transformați de Radianța Prezenței voastre. * Richard Rudd *
Acest articol a fost publicat în 1111, Arhanghelul Gabriel și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu